12 mei 2017

Tork, Deb en Pollet vallen in de prijzen op Bunzl Belgium Expo

Welk bedrijf presenteert zich op meest originele wijze op de Bunzl Belgium Expo? Welke stand wordt het meest bezocht en wie komt de Innovation Award toe? De jury en het publiek van de Bunzl Belgium Expo mochten hun stem uitbrengen. En dat deed men massaal. Aan het einde van de tweede expodag, op 10 mei, werden de winnaars bekendgemaakt. Gefeliciteerd Tork, Deb Stoko en Pollet!

 

Innovation Award voor Pollet Cap’s
Het familiebedrijf Pollet uit Doornik is gespecialiseerd in de productie van schoonmaakproducten voor industriële toepassingen. In de loop der jaren zijn hun detergenten alsmaar milieuvriendelijker geworden, maar de onderneming blijft volop innoveren in duurzaamheid. Met Cap’s ontwikkelde Pollet capsules, die volledig recycleerbaar zijn en unieke voordelen bieden op ecologisch en logistiek vlak. Na de toekenning van de Innovatieaward tijdens de Europropre in februari Parijs valt Pollet met Cap’s opnieuw in de prijzen en is de Bunzl Belgium Expo Innovation Award 2017 wederom voor hen.

Meest bezochte stand en meest originele presentatie
Deb Group wil ’s werelds grootste skin care system-leverancier voor de Away from Home-markt zijn. Deb beoogt bedrijven en organisaties die het welzijn van hun medewerkers en klanten voorop stellen, de hand te reiken met een uitgebreid assortiment. Op de Bunzl Belgium Expo reikte Deb deze hand ook, en dat werd door het grote aantal bezoeken gehonoreerd met de prijs voor de meest bezochte stand.

De prijs voor de meest originele presentatie op de Bunzl Belgium Expo ging naar Tork. Het merk van SCA voor Away-from-Home tissue valt sinds kort onder het beursgenoteerde hygiëne- en gezondheidsbedrijf Essity. In Tours & Taxis in Brussel presenteerde het team van Tork op een ruime stand innoverende producten en concepten, en konden bezoekes een golfballetje ‘hole in one’ slaan.

Succesvolle editie
Met ruim 1800 bezoekers gaat de vierde editie van de Bunzl Belgium Expo (BBE) als succesvol de geschiedenisboeken in. Gedurende 3 beursdagen konden de bezoekers met de producten, diensten en concepten van de 80 exposanten (nader) kennismaken. Het netwerkevent van Global Net, King Belgium en Varia-Pack dat in Tour & Taxis in Brussel plaatsvond, kende negen thema’s: hygiëne en papierwaren, onderhoud, catering, medical, keukenhygiëne, reinigingsmateriaal, linnenwas, afvalbeheer en beschermingsuitrusting. In de niet-ISSA/INTERCLEAN-jaren vindt deze expo plaats; derhalve kijken BBE-exposanten en bezoekers naar 2019 uit.

 

Deel dit artikel

Ook interessant: