1 mei 2018

Redactie Schoonmaakjournaal breidt uit

Schoonmaakjournaal en Petra de Bruin zijn één. En dat al zes jaar lang. Petra heeft in deze zes jaar een inhoudelijk en veelzijdig, digitaal dedicated nieuwsplatform van 7 mediakanalen binnen de schoonmaakbranche neer weten te zetten. De eenkoppige redactie – met aan de zijlijn een trouw team van gespecialiseerde freelancers voor onder meer nieuwsresearch, filmproducties, webonderhoud en tekstwerk – verandert nu in een duo: Petra de Bruin en Esther van der Lelie vormen voortaan samen de redactie.

Vernieuwde inspiratie
De schoonmaakbranche staat niet stil, bijna wekelijks ontstaan nieuwe initiatieven, ook vanuit Schoonmaakjournaal zelf. Om het nieuws dagelijks te kunnen blijven brengen en ook eigen initiatieven als innovatietafel Toilet 2.0 en Schoonmaakcontract van de Toekomst, FM Next Generation en relatie-events op te kunnen blijven pakken, hebben Petra en Esther de handen ineen geslagen. Een samenwerking die bol van energie staat. “Voor mij breekt met deze samenwerking een nieuwe tijd aan. We zijn uit hetzelfde hout gesneden en kunnen fijn samenwerken en sparren. We hebben grootse plannen!”, vertelt Petra. Het eerste voorbeeld is de nieuwe uitstraling van de e-nieuwsbrief en een nieuwe website is in de maak. “Samen zullen wij u nog meer nieuws en verhalen gaan brengen. Om u dagelijks te inspireren en betrokkenheid bij de branche te vergroten”, vult Esther aan.

Samen sterk
Petra en Esther draaien al langere tijd mee in de schoonmaakbranche. Petra was voorheen hoofdredacteur van Service Management, waarna ze in 2012 de stap naar Schoonmaakjournaal zette. Esther was voorheen marketing manager bij respectievelijk Dolmans en Numatic. Hun kennis en ervaring worden gebundeld en ingezet voor een nog krachtiger Schoonmaakjournaal-platform.

Wilt u uw plannen of initiatieven met ons delen? Wij horen graag van u via [email protected]. Of bel ons: 06-21230643

Deel dit artikel

Ook interessant: