Nieuwe samenwerking Asito bij Alexandrium Shopping Center
Vanaf oktober verzorgt Asito de schoonmaakwerkzaamheden en de glasbewassing in Alexandrium Shopping Center in Rotterdam. Het uitgebreide offertetraject werd op 29 september afgesloten met de onthulling van de nieuwe uitstraling van Asito en de ondertekening van het contract. Hiermee werd Asito officieel verwelkomd als nieuwe partner binnen het Facility Team van het Rotterdamse overdekte winkelcentrum.
In samenspraak met Asito heeft managementteam Alexandrium de frisse en professionele uitstraling van haar schoonmaakmedewerkers ontwikkeld. Beide partijen zijn ervan overtuigd dat de kledinglijn, nieuwe machines en werkwagens positief zullen opvallen bij zowel de ondernemers als het winkelend publiek van Alexandrium Shopping Center.
Asito ziet zichzelf als één van de visitekaartjes van het winkelcentrum en is van mening dat haar medewerkers een groot verantwoordelijkheidsgevoel dragen met betrekking tot de professionele schoonmaak en winkelbeleving en wist eigenaar/beheerder Klépierre ervan te overtuigen dat zij de goede match voor Alexandrium Shopping Center zijn. Naast een uitgebreid resultaatgericht schoonmaakprogramma maakt hospitality wezenlijk onderdeel uit van het contract. Bezoekers winkelen in een schoon en opgeruimd winkelcentrum, en de medewerkers van Asito stralen gastvrijheid uit. Voor het managementteam en de ondernemers hebben zij een signalerende functie, en bij vragen van bezoekers zijn zij aanspreekpunt. Hiermee wordt mede invulling gegeven aan één van de belangrijkste speerpunten van het winkelcentrum, namelijk service en gemak bieden aan het winkelend publiek.
Op de foto v.l.n.r. Harry Brouwer (Asito), Dagmar Groot (VFM Facility Experts), John Bastiaansen (Asito), Merlijn van der Laak (Klépierre), Guillaume Kriek (Klépierre), en op de voorgrond: Remko Stolk (Asito) en Caroline Kievit (Klépierre)