Nieuw logo, huisstijl en naam voor Burgman
Per 1 februari heeft familiebedrijf Burgman Supply een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een nieuwe naam. De hygiënespecialist uit Almere gaat na bijna 25 jaar verder als Burgman Cleaning & Hygienic Systems. Het uitrollen van de nieuwe huisstijl is slechts een eerste stap; Burgman gaat in 2016 voor een jaar vol positieve veranderingen voor haar relaties.
Grafisch ontwerpster Ingeborg Scheffers nam de nieuwe visuele identiteit van Burgman voor haar rekening. De originaliteit van haar ontwerpen was een doorslaggevende factor om haar de opdracht toe te vertrouwen.
Symbool drie pijlers
Mathijs Burgman over de vernieuwingen: “De huidige ambities van Burgman komen perfect tot uiting in de frisse uitstraling van het nieuwe logo. De kleurstelling sluit bovendien perfect aan bij de duurzaamheidsdoelstellingen van ons bedrijf.” Het roterende, oneindige symbool staat voor de drie pijlers van Burgman: Bay West dispensers, reinigingsproducten en vloeronderhoudsmachines.
Toekomst
Als exclusief importeur van het Bay West dispensersysteem heeft Burgman reeds landelijke dekking. De invoering van een nieuwe huisstijl vormt onderdeel van groeiplannen, waarin Burgman zich meer in de markt zal zetten als totaalleverancier. Uitgangspunten bij uitvoering van de plannen zijn servicegerichtheid en het leveren van maatwerk: concrete oplossingen, aangedragen door professionals.
Meer informatie: www.burgman.nu