Met nieuwe huisstijl is Wecovi klaar voor de toekomst
Het begon met een kritische blik op het logo dat een krachtige succesvolle uitstraling van het ondernemende en creatieve bedrijf miste. Het resultaat is een geheel nieuwe identiteit, waarmee Wecovi laat zien wie ze is en waar ze voor staat. De nieuwe huisstijl voor Wecovi is een feit!
Hans Paul Visscher, eigenaar van Wecovi, het Zwolse familiebedrijf is al bijna 50 jaar marktleider in gastensets en leverancier van professionele schoonmaakmaterialen: “Wij helpen onze klanten verder door kansen te signaleren, creatief mee te denken en vooruit te kijken. We weten wat zij willen, maar ook wie zij daadwerkelijk zijn. En met deze kennis blijven we actueel in de ontwikkeling van specifieke assortimenten en totaaloplossingen. Dit vertaalt zich in de vorm en kleur van het nieuwe logo. Ik ben trots op het eigentijdse resultaat dat we hebben neergezet. Wecovi is hiermee klaar voor de toekomst.”
Meer dan een logo
De huisstijl is breed doorgevoerd. Het nieuwe corporate logo is vertaald naar de merken Wecovi Service, Wecoline en Wecovi Retail. Hierdoor is de familieband die binnen Wecovi heerst, duidelijk zichtbaar in de merklogo’s. Deze staan nu ook visueel in verbinding met de moeder
Met de komst van de nieuwe huisstijl is ook de website totaal vernieuwd: www.wecovi.com. Een duidelijke informatieve site met een directe koppeling naar de merken. Visscher: “Onze merken bieden slimme, creatieve en schone oplossingen voor verschillende branches. Dat is samengevat in de pay-off: Wecovi. Be bright.