Klanten beoordelen Dolmans Facilitaire Diensten met 7,5
In april is het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Respondenten geven de schoonmaakdienstverlening van Dolmans Facilitaire Diensten gemiddeld een 7,5 in combinatie met ambassadeurschap. De klanttevredenheid enquete voor opdrachtgevers is opgebouwd uit vragen over: kwaliteit van schoonmaak, herkenbaarheid en houding en gedrag van de schoonmaakmedewerkers, aandacht én ambassadeurschap.
Net zoals in 2014 kunnen we de volgende conclusies noemen: de hoogste score is er voor de vraag ‘Hoe beoordeelt u de houding/gedrag van onze schoonmaakmedewerkers.’ Een mooi compliment voor de medewerkers! Iets minder positief reageren de respondenten op de vraag over de herkenbaarheid van de schoonmaakmedewerkers. Een verklaring is dat meerdere opdrachtgevers de schoonmaakmedewerkers die in de avonduren werken, niet ontmoeten. Dagschoonmaak is een oplossing hiervoor. “Wij zien dat steeds meer opdrachtgevers overstappen naar overdag schoonmaken, een positieve ontwikkeling voor beide kanten. Zowel onze opdrachtgevers en hun eindgebruikers als onze medewerkers beleven overdag schoonmaken als prettig én efficiënt”, vertelt Albert van Wijk, algemeen directeur van Dolmans Facilitaire Diensten.
Driekwart van de respondenten beveelt Dolmans bij relaties aan. “Goed dat onze inzet en de persoonlijke aandacht leidt tot deze aanbeveling”, vervolgt Albert van Wijk. “En fijn dat de opdrachtgevers vertrouwen in ons bedrijf hebben en uiten.”
De inhoudelijke reacties van de respondenten zijn aan de regionale rayonmanagers verstrekt om deze tijdens hun bezoek aan betreffende opdrachtgevers te bespreken. Dolmans Facilitaire Diensten dankt alle respondenten voor hun waardevolle reactie.
Meer informatie over Dolmans Facilitaire Diensten: www.dolmansfacilitair.com