Just ask Yask: nieuwe propositie gelanceerd op vakbeurs Facilitair
Just ask Yask. Dat is de nieuwe campagnetitel van Yask, die haar nieuwe propositie lanceert op de vakbeurs Facilitair & Gebouwenbeheer. De facilitair dienstverlener wil met de campagne durf tonen en weer duidelijk herkenbaar zijn als topspeler in de FM-markt.
Rita Kostwinder, algemeen directeur van Yask: ”In de nieuwe campagnetitel Just Ask Yask zit alles wat we willen vertellen. Met onze kennis, slimme oplossingen en persoonlijke service brengen we facility management naar een hoger niveau. Ons ultieme doel? Klanten ondersteunen in het behalen van hun strategische doelen. Just Ask Yask doet recht aan onze 25 jaar ervaring.”
Yask gaat zich nog specifieker richten op de rol van regiepartner. Kostwinder: “Het komend jaar rollen we de rode loper uit voor nieuwe, innovatieve concepten en diensten die bij deze rol passen. We willen verandering veroorzaken en de markt vooruit helpen met de vertaling van trends naar werkvloer.”
Nieuwe producten en diensten
Om te beginnen heeft Yask een aantal slimme tools ontwikkeld, die de facilitair professional helpen om FM binnen hun organisatie verder te professionaliseren. Op 13 januari, op de vakbeurs, presenteert Yask het Rating- & Reviewplatform.
Kostwinder: “Dit platform brengt de facilitaire wensen van eindgebruikers in kaart. Het geeft hun namelijk de mogelijkheid om te stemmen op facilitaire services, om zelf nieuwe diensten voor te stellen en een recensie te geven op de aangeboden dienstverlening. Ook nemen we brancheprofessionals op de beurs graag mee in de laatste facilitaire trends die we voor hen hebben gebundeld in ons Trendboek 2016. Met dergelijke tools ondersteunen we organisatiedoelstellingen en wensen van eindgebruikers.`
Integratie facilitaire oplossingen
Yask biedt geïntegreerde facilitaire oplossingen op verschillende niveaus. Tactische sturing van het facility management en daaraan grenzende thema’s binnen organisaties, zoals actuele trends als arbeidsparticipatie en flexibel werken. Maar ook thema’s als digitale veiligheid, kennisdeling, inkoopmanagement en ziekteverzuim. Daarnaast geeft Yask strategisch advies op directieniveau, bijvoorbeeld over productiviteit en de war on talent. Ten slotte regelt Yask operationele services op de werkvloer, zoals diensten als schoonmaak, hospitality en catering. De nieuwe campagne laat het veelzijdige karakter van Yask zien.