14 maart 2015

Integron Beleving Awards voor ‘meest tevreden’ organisaties

Voor het zesde jaar op rij heeft Integron de Beleving Awards uitgereikt aan organisaties die het beste presteren op het gebied van klant-, medewerker- en facility beleving. Op 12 maart hebben in totaal twaalf organisaties een prijs in ontvangst genomen in hotel nhow in De Rotterdam. Organisaties met meest tevreden klanten, medewerkers en eindgebruikers facilitaire dienst bleken de ‘gouden kaarten’ in handen te hebben en kwamen als dé winnaars uit de bus.

De Beleving Awards zijn uitgereikt in drie soorten: Facility Beleving, Klant Beleving en Medewerker Beleving. De nominaties voor deze Awards zijn gebaseerd op de uitkomsten van onderzoeken voor ruim 400 organisaties naar de tevredenheid onder klanten, medewerkers en eindgebruikers van de afdeling facility in 2014. De bedrijven met de beste tevredenheidsscores zijn uiteindelijk als winnaars geselecteerd. Zij hebben dus de meest tevreden klanten, medewerkers en eindgebruikers facility.

Winnaars
Facility Beleving Awards:
Profit: ANWB en (Semi) Publiek: Eurojust.
Klant Beleving Awards:
Financiële dienstverlening: BNG Bank en ICT & telecom: Flash Services; Professionele dienstverlening: ATM; Handel & Industrie: Sensus; (Semi) Publiek: Evides Industriewater; Transport en logistiek: Flash Group); Meest aanbevolen door klanten: Legamaster
Medewerker Beleving Awards:
Professionele & financiële dienstverlening: NEBU; Handel & Industrie: De Groot en Slot; (Semi) Publiek: Kraamzorg De Waarden; Meest aanbevolen door medewerkers: Kraamzorg de Waarden

Beleving Awards 2016
Begin 2016 worden opnieuw de Beleving Awards uitgereikt. Alle klanten van Integron die in 2015 een klant-, medewerker- of intern klantonderzoek uitvoeren met Integron maken kans om genomineerd te worden! Kijk voor meer informatie op: www.integron.nl en www.belevingawards.nl.

Deel dit artikel

Ook interessant: