ICE zet slimme QR-code in voor service schoonmaakmachines
Smart service begint met een slimme aanpak! Dus introduceert ICE Benelux de ICE i-Service QR-code: een label op uw schoonmaakmachine. Waarom is deze Quick Response, vierkante barcode toegevoegd? Voor serviceverzoeken en bestellingen.
Als u een serviceverzoek heeft, onderdelen wilt bestellen of verbruiksartikelen nodig heeft, dan weet u wat u door moet geven: merk, type, serienummer, bouwjaar. En wat is de juiste maat pads en welke reinigingsmiddelen zijn nodig? Deze informatie hoeft u niet meer te verzamelen, de QU-code is dé oplossing, want één keer scannen op uw smartphone of tablet en alle informatie is en blijft beschikbaar.
Koud kunstje
“Het merk, type, serienummer en bouwjaar van de machine: ze liggen vast in de brongegevens van onze database. Bij het ‘scannen’ van de QR-code wordt de machine herkend en bijvoorbeeld de eerder bestelde onderdelen of slijtdelen, zoals zuigrubbers en slangen, borstels en padhouders”, legt Rob Stokkel, sales & marketing director van ICE Benelux, uit. Ook de eerder bestelde reinigingsmiddelen en verbruiksartikelen, de zogenaamde historie, kunt u met de QR-code op uw schoonmaakmachine eenvoudig inzien.
Ook voor het doorgeven van een service-verzoek voor een schrob- of veegmachine is een koud kunstje. Stokkel: : “Het doorgeven van een service-verzoek wordt echt heel gemakkelijk. Via de weblink www.ice-service.nl wordt de QR-code ingelezen. De machine (ongeacht het merk) direct herkend en via het eenvoudige menu kan een omschrijving van de storing worden gemeld. Na verzending volgt een bevestiging en wordt de service ingepland. Uiteraard volgt hiervan bericht via onze service-support. Scannen, versturen en u heeft een service-verzoek gepland. Supersnel, superhandig! Per machine één QR-code. Dus ook bij meerdere machines is daarmee een fout in bestellen uitgesloten.
Lees via deze link hoe u kennis kunt maken met ICE i-Service voor schoonmaakmachines?