16 september 2015

Hospitality leidend voor samenwerking Brand Loyalty en CSU

Brand Loyalty International en schoonmaakbedrijf CSU hebben op 10 september hun overeenkomst voor de schoonmaakdienstverlening verlengd. Het nieuwe contract heeft een minimale duur tot 1 februari 2018. CSU verzorgt het schoonmaakonderhoud op het hoofdkantoor en in het hotel Grand Le Duc in ’s-Hertogenbosch.

Brand Loyalty creëert innovatieve, op maat gemaakte loyaliteitsconcepten voor toonaangevende bedrijven. Wereldwijd werken er vanuit 20 kantoren meer dan 500 professionals bij BrandLoyalty. Klanten zijn vooraanstaande spelers in de wereldwijde food retail-sector, opererend in een sterk concurrerende omgeving.

Brand Loyalty heeft ervoor gekozen de samenwerking te continueren door CSU’s kwalitatieve, betrouwbare en gastvrije dienstverlening. Met name de focus op hospitality heeft in de afgelopen jaren de basis heeft gelegd voor een duurzame samenwerking.

Op de foto v.l.n.r.: Ward Kolman, businessunit directeur CSU; Sabine Riezebos, manager Hospitality en Services Brand Loyalty; Joyce Bouquet, rayonleider CSU; Robert Goudappel, directeur CSU Albatros; Mark Helsen, districtsmanager CSU

Deel dit artikel

Ook interessant: