Hilton Amsterdam Airport Schiphol gaat voor hospitality-factor van EW
Hilton Hotels & Resorts heeft een van de meest herkende namen in de hotelbranche en staat in de branche bekend als vooruitstrevend op het gebied van gastvrijheid met een innovatieve benadering van producten, voorzieningen en service. Het vernieuwde Hilton Amsterdam Airport Schiphol, dat op 17 december zijn deuren opende, ligt geheel in lijn met deze visie. Voor het schoonmaakonderhoud van de kamers en de algemene ruimtes heeft het hotel voor de hospitality factor van EW Facility Services gekozen.
Bas Haagen, directeur Marketing en Sales EW Facility Services: “Hilton Amsterdam Airport Schiphol richt zich met het nieuwe hotel nog meer op het bieden van gastvrijheid. EW Facility Services koppelt al sinds haar oprichting schoonmaak aan beleving. Centraal hierbij staan gastvrijheid, beleving, representativiteit, wisselend gebruik van ruimten en een performance van 7 dagen per week 24 uur per dag. Hilton Amsterdam Airport Schiphol en EW Facility Services streven beiden met hun dienstverlening hetzelfde doel na: de gast de optimale beleving geven.”
Over Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Het vernieuwde 433 kamers tellende hotel vervangt het oorspronkelijke Hilton hotel, dat in 1973 opende. Het unieke kubusvormige ontwerp, het 42 meter hoge atrium en de ruitvormige ramen, maken het hotel uniek in zijn soort. Het interieurontwerp met eigenzinnige details brengt innovatief eigentijds design met een ‘Dutch Touch’ tot leven. De ingetogen, imposante ruimtes, eersteklasvoorzieningen, conceptuele Axis Lobby & Cocktail Bar met een grote selectie aan gins en jenevers, Bowery Restaurant met drie open keukens en eforea spa bieden reizigers een gastvrij onthaal. Het nieuwe Hilton Schiphol is via een traverse direct verbonden met de luchthaven en daardoor een ideaal aankomst- en vertrekpunt voor de meer dan 300 vliegbestemmingen over de hele wereld en talrijke treinverbindingen binnen Europa.
Op de foto het atrium van Hilton Amsterdam Airport Schiphol