CSU start winactie rond sponsoring Het Geluid

CSU bestaat 50 jaar. Om dit te vieren, start het bedrijf de winactie Feestje op je werk. Tot 24 september maken deelnemers kans op prijzen voor op het werk. Het schoonmaakbedrijf koppelt de winactie aan CSU’s hernieuwde sponsoring van het spannende radiospel Het Geluid, dat vandaag – 1 augustus 2018 – op Qmusic start.

Voor de vijfde achtereenvolgende keer sponsort CSU Het Geluid. Met de winactie op csu.nl/win dingen deelnemers mee naar de hoofdprijs: een feestje op het werk met Qmusic The Party. Daarnaast maken deelnemers acht weken lang iedere week kans op hun drie favoriete prijzen waaronder een tafelvoetbaltafel, tafeltennistafel, dartbord en een zitzak.

Een feestje
Om het 50 jarig jubileum van CSU en de daaraan gekoppelde winactie Feestje op je werk nog meer onder de aandacht te brengen, start CSU een radiocampagne en snelwegreclame. Tot 24 september zijn twee nieuwe CSU radiospots meerdere keren per dag te horen op Qmusic. Daarnaast is CSU vanaf 12 augustus ook zichtbaar op reclamemasten langs diverse A-wegen.

Het Geluid
De 2,6 miljoen luisteraars van Qmusic krijgen bij Het Geluid elke werkdag, ieder uur tussen 7.00 en 19.00 uur, een geluid te horen. Wie het geluid raadt, wint het bedrag dat Het Geluid op dat moment waard is. Sinds de vorige editie van Het Geluid kan iedereen in de Qmusic app meeraden met de kandidaat op de radio. Met een simpel ‘JA’ of ‘NEE’ kunnen de app-spelers aangeven of ze meegaan met het antwoord van de kandidaat op de radio of niet. Wanneer Het Geluid geraden wordt, delen de app-spelers die ‘JA’ hebben gezegd een extra prijzenpot van € 10.000,-.

Over CSU
CSU is vanuit diverse vestigingen landelijk actief in schoonmaak. De onderneming heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Eindhoven, Rijswijk en Barendrecht. CSU biedt werk aan 14.000 mensen en behoort tot de top 3 van schoonmaakbedrijven in Nederland. CSU is een familiebedrijf, waarin ook het management participeert.