24 augustus 2015

CSU laat van zich horen op Q-music

Op 17 augustus is op radiozender Q-music de actie Het Geluid van start gegaan. Schoonmaakbedrijf CSU sponsort dit spannende radiospel, waarin een scherp gehoor mooie prijzen kan opleveren. Daarnaast organiseert CSU zijn eigen actie en gaat op zoek naar dé schoonmaaksong aller tijden. 

CSU is Scherp op Schoon. Deze mentaliteit is aanwezig in alle lagen van de organisatie. Om de campagne Scherp op Schoon nog meer onder de aandacht te brengen, start CSU een zoektocht naar hét geluid: wat is dé ‘schoonmaaksong’ aller tijden? Via een speciale actiepagina kunnen deelnemers hun favoriete schoonmaaksong doorgeven en daarmee mooie prijzen winnen. Uiteindelijk wordt van alle inzendingen een playlist gemaakt en een Schoonmaak Top 10 samengesteld.

Het Geluid van 2015 
Het Geluid
 is een van de meest succesvolle en langstlopende acties op de Nederlandse radio. Luisteraars van Q-music krijgen elke werkdag, ieder uur tussen 7.00 en 19.00 uur, een geluid te horen. Wie de herkomst ervan raadt, wint het bedrag dat Het Geluid op dat moment waard is. Vorig jaar werd het spel bijna twee maanden lang gespeeld en incasseerde de winnaar €44.800 door het geven van het juiste antwoord.

Klik hier voor meer informatie over Het Geluid van 2015 op Q-music
Klik hier voor de actiepagina van Het geluid van CSU

 

Deel dit artikel

Ook interessant: