Blinck en DNV-GL zetten in op ISO-certificering
Al geruime tijd is DNV-GL een klant van schoonmaakbedrijf Blinck. Van oorsprong vanuit de vestiging in Arnhem, waar de medewerkers van Blinck al jaren de schoonmaak en glasbewassing verzorgen; vanaf 1 januari 2015 doen ze dat ook op de vestiging in Barendrecht. Op beide locaties is de klant uiterst tevreden met de kwaliteit en service die geleverd wordt.
Omdat Blinck de klant, de goede service en de samenwerking als een gelijkwaardig partnership ziet, leek het een logische stap DNV-GL te vragen om Blinck te begeleiden met het verkrijgen van het certificaat ISO 9001. Blinck heeft zich, na de hernieuwde opstart in najaar 2013, voornamelijk gefocust op heropbouw en stabilisatie van de organisatie en op tevredenheid en opbouw van het klantenbestand. Dit heeft zijn vruchten afgeworpen.
Op dit moment staat de basis, is groei te zien en lijkt de volgende stap, het verkrijgen van een ISO-certificaat, de juiste. Blinck is blij dat zij in DNV-GL de perfecte partner hebben gevonden, die dit wil begeleiden en toetsen. Dit is naar ons idee wat B2B moet zijn.
De doelstelling voor beide partijen is om uiterlijk in het vierde kwartaal het ISO 9001 certificaat in huis te hebben. Hiermee kan Blinck aan bestaande en nieuwe klanten laten zien, dat zij ook doen wat ze beloven volgens de daarvoor geldende normen.