BHS Group schoonmaakpartner The Hoxton Amsterdam
Vanaf de opening begin juli verzorgt BHS Group de Housekeeping in hotel The Hoxton in Amsterdam: de schoonmaak van de kamers en algemene dienst ruimten. BHS levert tevens supervisie. Daarnaast maakt BHS restaurant Lotti’s, dat wordt gerund door Soho House, eveneens schoon.
The Hoxton is een prachtig gelegen hotel aan de grachtengordel, dat bestaat uit vijf aaneengesloten grachtenpanden tussen de Singel en Herengracht. De kamers zijn uniek met allerlei bijzonderheden, monumentale plafonds, dubbele douches, een bad, balken en de meeste hebben een uitzicht op de gracht. Dit eerste hotel buiten Londen telt 111 luxueuze kamers. De komende jaren worden nieuwe Hoxton hotels geopend in Parijs en New York.
Over BHS Group
De BHS Group Professionals, voorheen Bosman Hotel Services, is sinds de oprichting in 1971 uitgegroeid tot een prominente en gespecialiseerde schoonmaakorganisatie waarbij representativiteit, klantvriendelijkheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel staat. De specialisatie is gericht op de schoonmaak van hotels en hospitality gerelateerde organisaties. Ze verzorgen dienstverlening in grote en kleine hotels in het 2 tot 5 sterren segment. Tot hun opdrachtgevers horen zes 5 sterren-hotels en variëren van internationaal ketenhotel tot familiehotels. Op jaarbasis worden meer dan 1.250.000 kamers (dat wil zeggen circa 3.500 kamers per dag) vakkundig schoongemaakt door meer dan 700 geüniformeerde professionals. De medewerkers worden professioneel opgeleid (SVS diploma) in de eigen BHS Academy te Nieuwland. Naast het hoofdkantoor te Amstelveen, heeft BHS tevens een vestiging in Helmond. De BHS dienstverlening varieert van het volledig ontzorgen van de afdeling Housekeeping in hotels, tot detachering van professioneel opgeleide medewerkers.