Asito wint met Trots communicatieaward voor beste verandercase
Trots op jezelf en trots op het schoonmaakvak: schoonmaakorganisatie Asito is trotse winnaar van Het Gouden Gewei. Na een finalepitch werd afgelopen donderdag, tijdens het jaarlijkse Verandercongres van de Hogeschool van Amsterdam, de award voor de beste verandercase toegekend aan de schoonmaakorganisatie. “De pitch van Elianne Verdult, communicatieadviseur bij Asito, ontroerde. Op een storytellingachtige wijze met écht oog voor medewerkers creëerde Asito trots onder haar collega’s”, aldus de vakjury.
Asito, Ziggo en APG pitchten op 19 januari hun verandercase van 2016 tijdens het jaarlijkse Verandercongres van de Hogeschool van Amsterdam. De pitches werden beoordeeld door drie juryleden, ook het publiek had een stem in de einduitslag. Met een ruime meerderheid van de stemmen won Asito Het Gouden Gewei voor de beste verandercase van 2016. Trots was het sleutelwoord in deze case, in 2016 – en nog steeds – is consequent de nadruk gelegd op trots.
Elianne Verdult: “We willen graag dat onze schoonmaakkrachten trots zijn: trots op zichzelf, trots op hun vak en trots op Asito. Daarmee is deze prijs ook voor al mijn collega’s.”
Over Asito
Asito is een van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. Dagelijks werken 10.000 kleurrijke vakkrachten verspreid over 50 vestigingen succesvol aan een schone en veilige werk- en leefomgeving. Voor Asito staat het verbinden van medewerkers, klanten en relaties voorop om zo samen tot de meest sociale en duurzame resultaten te komen.