jouw / onze doelgroep

Mijlpaal. Met 10.000 unieke bezoekers per maand bereikt Schoonmaakjournaal heel veel schoonmaak-/FM-professionals. Al sinds haar start – op 6 februari 2012 – staan we aan de top van de vakmedia in facility management en schoonmaak. Verwonderlijk? Nee, want Schoonmaakjournaal is pionier, gamechanger in gratis online nieuws brengen en  het enige online vakmedium dat zeven media (per website, Twitter, E-journaal, LinkedIn, FacebookYouTube en Instagram) inzet voor snelle en effectieve verspreiding van schoonmaaknieuws en achtergronden. In woord en beeld.

Groot(s). Jouw doelgroep – onze fans, de bezoekers aan Schoonmaakjournaal – is afkomstig uit Nederland en België. Het zijn de schoonmaakprofs van schoonmaakbedrijven, producenten, importeurs, facility managers, inkopers, adviesbureaus, groothandels, dienstverleners in toilethygiëne, digitalisering en robotisering, gezondheidszorg, opleidingsinstituten en opdrachtgevers

Uniek. Schoonmaakjournaal is uniek. Waarom? We zetten als enige FM-vakmedium zeven media in. We focussen ons vanaf de start op (gratis) nieuws brengen in tekst en beeld, dus foto- en filmproducties. We hebben een opvallende aanpak voor adverteren, waardoor jouw advertentie per week zo’n 65.000 (!) views genereert. En in 2019 gaan we voor een nieuwe soort journalistiek in de schoonmaak.

Kijk op onze informatiepagina Focus 2019 om je te informeren over onze next step. Want wie alleen het nieuws volgt, mist de ontwikkelingen. 

×