jouw doelgroep

Groot(s) en gratis. Met zo’n 10.000 unieke bezoekers per maand bereikt Schoonmaakjournaal heel veel schoonmaak-/FM-professionals. Al sinds haar start – op 6 februari 2012 – staan we aan de top van de vakmedia in facility management en schoonmaak. Verwonderlijk? Nee, want Schoonmaakjournaal is pionier, gamechanger in gratis online nieuws brengen en is het enige online vakmedium dat een breed scala aan media (website, Twitter, E-journaal, LinkedIn, Facebook, YouTube en Instagram) inzet om snel en effectief te inspireren. In woord en beeld.

Divers. Jouw doelgroep – onze fans, de bezoekers aan Schoonmaakjournaal – is afkomstig uit Nederland en België. Het zijn de schoonmaakprofs van schoonmaakbedrijven, producenten, importeurs, facility managers, inkopers, adviesbureaus, groothandels, dienstverleners in toilethygiëne, digitalisering en robotisering, gezondheidszorg, opleidingsinstituten en opdrachtgevers

Echt uniek. We pakten in 2012 de primeur om een volledig schoonmaakvakblad (gratis) voor iedereen en overal (online) bereikbaar te maken. In tekst én in beeld, met eigen foto- en filmproducties. We initieerden in 2015 een opvallende aanpak voor adverteren met een bereik tot 100.000 impressions per week. In 2019 stapten we over op een nieuwe soort journalistiek in de schoonmaak: weg met het dagelijkse nieuws (contentsnacks), welkom inspiratieverhalen (contentmarketing). Per 2020 hebben we afscheid genomen van advertenties en bevat Schoonmaakjournaal enkel belangrijke, prikkelende, inspirerende en informerende content. Dit is de unieke contentplek, die wekelijks wisselt: Premium en die jij kunt reserveren.

Kijk op onze informatiepagina Focus 2020 om je te informeren over onze next step. Want wie alleen het schoonmaaknieuws volgt, mist de ontwikkelingen in de branche en het vak. 

Premium

Schoonmaken na lockdown: hygiënisch veilig is het nieuwe schoon

Hygiëne, veiligheid, vertrouwen: opnieuw ‘zoomt’ Vileda Professional via een kort, krachtig en waardevol webinar...