Numatic Dealerdagen Be Happy: de ogen gericht op nieuw concept
Voor de dertiende keer de Numatic Dealerdagen: de afgelopen dagen vonden ze als altijd op het hoofdkantoor van Numatic International in Alphen aan den Rijn plaats. Het thema ditmaal: Be Happy, in vervolg op de recente lancering van Happy Cleaning – het nieuwe concept van Numatic, dat staat voor schoonmaakkwaliteit, service, inzet en gastvrijheid. Maar op de Dealerdagen werden ook primeurs getoond. Een foto-impressie.
Met het nieuwe concept maakten honderden relaties, dealers en (potentiële) klanten vanuit de hele Benelux (nader) kennis. Buiten lag de rode loper voor hen uit en binnen waren de receptie, showrooms, het Numatic Grand Café en een deel van het magazijn omgebouwd tot een mini-beurs met een presentatie van het nieuwe en bestaande assortiment professionele schoonmaakmachines en ‑systemen van Numatic.
Nieuwe producten en meer
Enkele primeurs: de graphite stofzuiger professioneel, de cordless stofzuiger nu leverbaar, de graphite werkwagens met grijze (in plaats van gekleurde) emmers en gekleurde handvatten, de eigen Numatic-mopstelen en -doekjes voor aan en in de werkwagens, de dispenser vloerwisdoeken en de graphite (in plaats van blauwe) veegmachines.
Daarnaast waren er onder meer een wijnproeverij, Big Green Egg proeverij en een internethoek en konden de bezoekers aan de Numatic Dealerdagen genieten van een verse kop Barista koffie, een smakelijk buffet of barbecue en ontving men bij vertrek een goodybag.
Druk en succesvol
Het Numatic-team kijkt terug op vier drukke en succesvolle dagen. “We maken met iedereen een afspraak voor een dag en tijdstip, zodat we onze relaties allen te woord konden staan en persoonlijk rond konden leiden. We stonden daarvoor uiteraard met het hele verkoopteam klaar en de backoffice en het magazijn draaiden volop om alle geplaatste orders in goede banen te leiden.”
Met dank aan Henk Snaterse voor de fotografie.
Gerelateerd artikel: Numatic-concept Happy Cleaning krijgt vervolg op dealerdagen