Philip Senden nieuwe LEVIY klantmanager: “Waarborg voor optimalisatie”

mei 3, 2017 in Digitalisering

Leviy - Philip SendenWie de ontwikkelingen in de schoonmaaksector enigszins volgt, weet dat LEVIY sterk groeiend is. De softwareontwikkelaar uit Amersfoort trok op 1 februari een tweede klantmanager Philip Senden aan. “Ik zorg voor het klantmanagement en klantbeheer van de corporate accounts. Klantmanagers waarborgen het optimale gebruik van LEVIY binnen schoonmaakorganisaties.”

Philip werkt in het LEVIY-team van bijna 20 collega’s. “Ik ben heel blij met deze baan. LEVIY is een jong, groeiend en professioneel bedrijf met ruimte voor meedenken en innoveren. Samen met Robina de Jong, die klantmanager mkb is en een nieuwe collega waarvoor nu een vacature loopt, vormen we de groep klantmanagers die de klantwensen kanaliseert”, legt Philip uit. ”LEVIY zet op klantmanagement, omdat we het belangrijk vinden om voor al onze klanten – van mkb- tot corporate schoonmaakbedrijf – een persoonlijke klantmanager aan te stellen om het optimale gebruik van LEVIY binnen de organisatie te waarborgen.”

Persoonlijke begeleiding
De kracht van het klantmanagementteam zit ‘m in onze flexibiliteit en maatwerkontwikkeling, maken we uit de woorden van Philip op. “Stel, een schoonmaakbedrijf wil een bepaalde checklist, bijvoorbeeld een takenlijst, digitaal gaan lopen. We bekijken dan of een functionaliteit in geval van een bestaande klant kan worden uitgebouwd of dat we iets nieuws moeten ontwikkelen. Een ander voorbeeld is als een klant belt en (tijdelijk) een bepaald team wil monitoren. Dat soort vragen werk ik voor de corporate accounts uit en de mogelijkheden koppel ik terug aan de klant. Daarna begeleid ik de aanpassing of uitbreiding of, in geval van nieuw, de ontwikkeling. Vervolgens volgt een testperiode en de release.”

Passende missie
Met tien jaar software- en projectontwikkeling viel Philip op bij de co-founder van LEVIY Sebastiaan van der Vinne: “Hij benaderde me via LinkedIn. Ik was namelijk net beschikbaar voor een nieuwe baan.” Sebastiaan: “Ons team is door de komst van Philip verrijkt met een ervaren en ambitieuze medewerker. We willen ons blijven onderscheiden en vooruit blijven lopen om met onze producten de schoonmaak naar een hoger niveau te tillen. Dus willen we veel meer voor onze relaties zijn dan enkel de leverancier van software. Deze missie past Philip perfect.”

Gerelateerd artikel: samenwerking Sisense en Leviy: met data slimme dingen doen