24 juni 2016

Blinck Schoon en Initial: “Uitblinkende Partners in service en succes”

“Initial begrijpt waar samenwerking in dienstverlening over gaat”, zegt Anton Vinck van schoonmaakbedrijf Blinck Schoon, dat zeven dagen per week voor haar klanten klaarstaat. Door mee te denken, alert te zijn en de service te monitoren, wil Initial als partner een toegevoegde waarde leveren. In gesprek met Anton Vinck over twee samenwerkende, uitblinkende partners.

 

Blinck Schoon: waarin maken jullie het verschil?
Anton Vinck: “Als schoonmaakbedrijf staan we vanuit Almere en Arnhem zeven dagen per week voor onze klanten klaar. Daarbij draait het om dienstverlening, korte lijnen en een snelle en open communicatie. Met een compleet pakket aan schoonmaak- en aanvullende diensten zorgen we dat panden en werkomgevingen zorgvuldig, hygiënisch en milieuvriendelijk worden gereinigd. Blinck bouwt graag aan een duurzame relatie met zijn klanten. We staan steeds voor hen klaar als een strategische en betrouwbare partner voor al hun schoonmaakwerk.”

Wat vindt u belangrijk aan een partner zoals Initial?
“Ik vind het belangrijk dat we als partners dezelfde inspanning leveren voor onze klanten. Ik zie graag een toegevoegde waarde in Initial als partner voor wie onze dienstverlening op de eerste plaats komt. Dat is de basis van onze samenwerking. Deze betrokkenheid zien wij zeker terug bij Initial, ze begrijpen waar samenwerking in dienstverlening over gaat. Dit bepaalt uiteindelijk het resultaat voor beide partijen.”

Welke rol en toegevoegde waarde heeft Initial?
“De rol van Initial is ons als partner te ondersteunen. Haar toegevoegde waarde is om mee te denken in het proces, alert te zijn en de services te monitoren. Het leveren van goederen is één zaak, maar het aangeven van storingen in het proces en het opvolgen van gemaakte afspraken is van belang om een goede service te blijven leveren. Een zeer belangrijk onderdeel in onze samenwerking met Initial is de communicatie. Daarin onderscheiden ze zich met een constructieve aanpak, waar we heel tevreden over zijn.”

Wat kunnen we nog beter doen?
Anton Vinck: “Wat Initial beter kan doen, is inspelen op de behoefte en verbeterplannen of aanpassingen in de dienstverlening voorstellen. Of maatwerk aanbieden dat kan leiden tot een nog uitgebreider partnership met ons en onze klanten. Systemen veranderen en de markt is in beweging. Ook op het gebied van hygiëne zien we dat, door innovatie in productontwikkeling, Initial steeds verder gaat. In het verdere verloop van onze samenwerking kunnen we denken aan een fase van verandering, van innovatie in de branche. Daar zit de kracht van Initial.“

Waar liggen de kansen in de (nabije) toekomst?
“Elke dag zijn er kansen. Het is aan beide partijen om hier goed mee om te gaan. Ik denk dat het belangrijk is om frequent met elkaar te praten, over wat er gebeurt binnen onze onderneming en over de vernieuwingen en innovaties bij Initial. Daar liggen kansen voor beide partijen.”

Hoe ziet u de toekomst van Blinck Schoon?
Anton Vinck: “Onze toekomst ziet er goed uit. We hebben een gezonde basis met een hecht en trouw team van ‘uitblinckers’. Blinck Schoon werkt bewust vanuit een mond-tot-mondmarketingstrategie en gaat voor een gecontroleerde groei in lijn met de organisatiedoelstellingen en -behoeftes. Maar groei is niet de enige doelstelling. Werken aan persoonlijke betrokkenheid naar de medewerk(st)ers en onze klanten is net zo belangrijk, want tenslotte bepaalt dit het succes van Blinck Schoon. Integratie van het partnership met Initial speelt daar ook een rol in. We zijn gebaat bij een partner die juist het onderscheidend vermogen heeft om ons op alle gebieden te kunnen bedienen met een totaalpakket van diensten.”

Op de foto Partners in Succes Tim Benne, partner manager van Initial (l), en Anton Vinck, directeur-eigenaar van Blinck Schoon

 

Deel dit artikel

Ook interessant: