Meer aandacht voor klant: Hijman start commerciële binnendienst
Hijman & Go, de succesvolle winkel van Hijman, was lange tijd het epicentrum van het bedrijf, waar ook alle telefoon binnenkwam. “Dit bleek, samen met de meer dan honderd klanten die we dagelijks mogen ontvangen, te veel van het goede voor de verkopers en de klanten van Hijman. Omdat we willen dat elke klant, zowel een bezoeker als een klant die belt, voldoende en de juiste aandacht krijgt, hebben we per 1 maart een commerciële binnendienst opgezet”, vertelt algemeen directeur Roland Wink.
Peter Bron, Eric van Wijngaarden en Annemiek van Ede vormen het Commerciële Binnendienst-team. “Dit nieuwe team professionals is nu het eerste aanspreekpunt voor alle bellende en mailende klanten. Peter, Eric en Annemiek ondersteunen de verkoop bij Hijman in de breedste zin van het woord”, legt Wink uit.
“We realiseren ons dat dit voor onze vaste klanten even wennen is, maar deze verandering betekent meer tijd en aandacht voor elke klant. En dat is precies wat we willen en onze klant vraagt. Hijman, we maken het u gemakkelijk!”