Nieuwe identiteit en strategie geven Groveko nieuw elan
Groveko heeft het afgelopen jaar een turbulente groei en veel interne veranderingen doorgemaakt. Overnames, een nieuwe directie, een nieuwe identiteit en herstructurering van de strategie zorgen voor nieuw elan en een duidelijke koers gericht op de toekomst. Sinds 1 januari treedt de onderneming met al haar overgenomen bedrijven voortaan naar buiten met een nieuw logo en huisstijl.
De nieuwe strategie betekent enerzijds continuering van de groeidoelstellingen en anderzijds dat de klant nog meer centraal komt te staan. “De belofte ‘we promise. we deliver’ is geen loze reclameslogan, maar is en blijft de belangrijkste bouwsteen van de relatie met onze klant”, aldus Marcel van Amen, algemeen directeur van Groveko.
Liefde voor schoonmaakvak
“Onze kernwaarden blijven hetzelfde: maatwerkoplossingen en een optimale en snelle service. Maar onze ambities hebben we verder aangescherpt. Door sterk leiderschap te verbinden aan onze liefde voor het schoonmaakvak willen we de absolute marktleider zijn en vanuit lef en ondernemerschap vormgeven aan schonere en gezondere werkomgevingen en -omstandigheden. Daarmee benadrukken we onze verantwoordelijkheid om voorop te lopen in innovaties, als kenniscentrum en mee te helpen aan een betere wereld.”
Forse stap voorwaarts
Met de overname van Frag Hygiëne en de samenvoeging van Sterko Nederland en PBM Disposables en Ewepo Reinigingssystemen onder de vlag van Groveko per 1 januari 2017, heeft de onderneming een forse stap voorwaarts gezet. PBM gaat hierbij verder onder de naam Groveko Food.
Met vestigingen door het hele land garandeert Groveko een fijnmazige distributie.
Symbool van kracht
Het nieuwe logo symboliseert de kracht van de samenwerking met haar leveranciers, de solide basis met haar afnemers en de passie voor de schoonmaakbranche. Groveko. Een trots en energiek bedrijf!