Facility for Future biedt vijf hoofdthema’s
FMN heeft samen met vooraanstaande spelers in het vakgebied en beursorganisator 2XPO het initiatief genomen voor het nieuwe event: Facility for Future. De eerste editie vindt plaats van woensdag 18 tot en met vrijdag 20 januari 2017 in 1931 Congrescentrum en de naastgelegen Brabanthallen in Den Bosch. Het uitgebreide kennis- en belevingsprogramma is opgedeeld in vijf thema’s, die na uitgebreid onderzoek onder de FMN-leden zijn bepaald.
Innovatie en de (zichtbare) meerwaarde van het vakgebied vormen de rode draad in het aanbod. Een bouwende, werkende en een verantwoorde toekomst (mvo), waardecreatie en financieringsmodellen en hospitality krijgen speciale aandacht. Hoe ziet de werkplek van de toekomst eruit? Kun je facility management-oplossingen in het arbeidsvoorwaarden pakket opnemen? Wat kun je met hologrammen-techniek bereiken? Hoe kun je big data optimaal benutten? Hoe manage je circulair inkopen? Hoe kan de facility manager een verbinder zijn?
Over Facility for Future
Facility for Future 2017 richt zich specifiek op beslissers en beïnvloeders. Het event wordt ondersteund door de founders Facilicom, Sodexo, Yask, Hago, Hutten Catering, Planon, D&B The Facility Group, Bruynzeel Storage Systems, Sparq, ISS, Atir Schoonmaakstrategen en TOPdesk. Daarnaast is er een brede adviescommissie met vertegenwoordigers uit verschillende maatschappelijke organisaties en branche- en beroepsorganisaties uit aanpalende vakgebieden. Facility for Future 2017 wordt dan ook nadrukkelijk een event van, voor, door en met het vakgebied.