Met nieuwe website krijgt CWS meer gezicht
Op 14 november lanceerde CWS haar compleet vernieuwde website. De website heeft een nieuw design, is moderner en ook de structuur en inhoud zijn veranderd met als doel om CWS meer een ‘gezicht’ te geven. Er is nadruk gelegd op de oplossingen die CWS haar klanten kan bieden, waarbij er een splitsing wordt gemaakt tussen sanitaire hygiëne en schoonloopmatten. Ook is aandacht besteed aan een speciale sectie voor referenties. Hierbij kunnen websitebezoekers de ervaringen lezen van klanten binnen hun eigen branche.
Roy van Lith (online marketeer bij CWS) vertelt: “De relaunch van de nieuwe website past bij onze benadering om ook online onze toegevoegde waarde te tonen. De eerste indruk is ook online cruciaal. Tevens is de branchespecifieke benadering belangrijker geworden, omdat we niet geloven in massacommunicatie. De behoeftes van mensen veranderen en gemak speelt een steeds grotere rol. Hier proberen we dan ook continu rekening mee te houden.”
Een ander belangrijk voordeel is dat de website nu ‘responsive’ is. Dit betekent dat de website zich automatisch aanpast aan de grootte van elk scherm. Daardoor is de website nu ook perfect voor alle (mobiele) apparaten, zoals pc, tablet en smartphone. Hierdoor is er sprake van een ideale gebruikerservaring.
De website gaat een belangrijke rol spelen in het kennisdelen van CWS over dienstverlening, duurzaamheid, innovatie en hygiëne. Roy van Lith: “We zijn uitgeroepen tot het Groenste bedrijf van Nederland en ik ben van mening dat je in dat geval je kennis die je hierover hebt moet delen. Iedereen is namelijk gebaat bij duurzaamheid. Verder brengen we innovatieve producten op de markt, maar dit moet niet het enige zijn. Als innovatief bedrijf moet je op alle vlakken innovatief en modern zijn. Dit houdt in dat je je ook online moet onderscheiden van de concurrentie.”