EuroProducts en 2500 relaties genieten van Haagse muzieknacht
Op 25 juni bracht Night at the Park popmuziek van het hoogste niveau naar het Haagse Zuiderpark in Den Haag. EuroProducts was er samen met ruim 2500 relaties. “De sfeer zat er goed in! De avond kon niet meer stuk toen Holly Johnson zijn bekende Relax en The power of Love ten gehore bracht”, blikt EuroProducts terug.
Het festival Night at the Park in het Haagse Zuiderpark heeft in totaal ongeveer 30.000 bezoekers getrokken. De festivalgangers konden onder meer genieten van Holly Johnson (Frankie goes to Hollywood), Wet Wet Wet, Di-Rect, Slade, Yada Yada, Racoon en Anastacia.
De VIP-lodge van EuroProducts, met het aangrenzende terras, bood iedereen een goed uitzicht op het podium. De VIP-toiletten van Euro Products zorgden voor een schone en frisse ervaring.
Night at the Park is uitgegroeid tot een festival die niet meer mag ontbreken op de Nederlandse festivalagenda. Night at the Park 2016 was de derde editie powered by onder andere Euro Products.