Hijman opent Numatic Store-in-Store
Op 24 mei opende Hijman Schoonmaakartikelen in Amsterdam de Numatic Store-in-Store. Dit voor beide bedrijven nieuwe concept biedt de klanten van Hijman extra aanbod in producten uit de Cleancare, Floorcare en Versacare productlijnen van Numatic Internationa. Numatic brengt op deze manier nieuwe en bestaande producten extra onder de aandacht.
In de winkel van Hijman is een speciaal gedeelte op de winkelvloer gecreëerd, waarin de Numatic producten op aantrekkelijke wijze gepresenteerd worden. Store-in-Store is bij de B2C al enige tijd bekend, Hijman introduceert dit businessmodel als eerste in de schoonmaakbranche. Omdat Numatic de eerste partner van Hijman was die direct in het concept geloofde, kreeg zij de primeur. Hijman en Numatic zetten samen een stap in de toekomst door te blijven innoveren en hun samenwerking een nieuwe dimensie te geven.
Op de foto v.l.n.r.: Wim Holleman (sales manager bij Numatic), Roland Wink (algemeen directeur van Hijman), Dennis Bloemers (commercieel directeur van Hijman) Rogier Moorman (managing director van Numatic) en Esther van der Lelie (marketingmanager bij Numatic)