1 december 2015

Blog: Die oogjes… En nog veel meer

Mijn dochter gebruikt al jaren de Henry stofzuiger in het hotel waar zij werkt. Ze is zo tevreden over deze stofzuiger dat ze er voor thuis ook ééntje heeft gekocht. Maar dan met het leuke gezichtje erop. Iedere keer als ze gaat stofzuiger, zit onze kleinzoon op Henry. Hij wijkt niet van Henry’s zijde, prachtig maar niet praktisch. Daarom krijgt hij van Sinterklaas nu de kleine uitvoering, om zelf mee te kunnen helpen. Leuk hè, die oogjes kun je toch niet weerstaan!’ Dit verhaal kreeg ik spontaan te horen van een trotse oma, terwijl wij samen in een winkel naar de Henry’s en Hetty’s keken. Zij om Sintinkopen te doen, ik om naar de wijze van presenteren te kijken. Op dat moment kwam mijn Numatic-wereld samen. Want in één ratel vertelde zij over het professionele én privégebruik van onze stofzuigers en noemde zij het beeld van Numatic dat bij de gebruiker het best bekend is: die oogjes!Numatic Henry klein met Henry Groot

Aan mij sinds 1 oktober de taak om als marketing manager bij Numatic de schoonmaakmachines, en –middelen/-materialen  onder de aandacht te brengen. Een job waarin ook mijn eigen wereld samenkomt; door de jaren heen heb ik namelijk ervaring opgedaan in de facilitaire dienstverlening (Dolmans Facilitaire Diensten), als zelfstandig ondernemer (communicatiebureau) en bij een bekende retailer (Bruna).

Na een warm welkom met een uitgebreid introductieprogramma, kan ik zeggen dat ik mijn draai begin te vinden. Ik werk samen met een betrokken club mensen, die enorm trots zijn op ‘hun Numatic’. En het is fijn om in de schoonmaakbranche te blijven werken. Je kent veel mensen, dat maakt de overstap gemakkelijk en gezellig. Ik kijk nu al uit naar de Vakbeurs Facilitair waar ik dit jaar als bezoeker in plaats van exposant mag genieten en veel bekenden ga opzoeken. Als oud-collega,  samenwerkende partner, concollega of als hernieuwde partner voor facilitaire groothandels/schoonmaakbedrijven en media. Om daarna zelf verder te gaan met de voorbereidingen van de ISSA/Interclean in mei, de beurs waar wij met onze collega’s uit heel de wereld Numatic vertegenwoordigen. Daar zullen we ons uitgebreide assortiment mét innovaties tonen. Want dat we meer in huis hebben dan alleen stofzuigers, weet de facilitaire branche wel.

In de komende maanden hoop ik veel van Numatic’s relaties te spreken, niet alleen op de beurzen maar ook op andere momenten. Ik doe dan ook meteen een oproep: bij welke ervaringsdeskundige of dealer mag ik op de koffie komen om uit eerste hand te horen hoe de ervaring en beleving is van werken met onze producten? Producten zonder die oogjes, maar die wel de schoonmaakprestaties verbeteren en het werkplezier verhogen!

Tot ziens!

Esther van der Lelie, marketing manager Numatic International
mailto: [email protected]

 

Deel dit artikel

Ook interessant: