Kärcher voert grootste campagne voor première Mission: Impossible – Fallout
De release van Mission: Impossible – Fallout, een film van Paramount Pictures Corporation, komt dichterbij. Ter ere van deze première voert Kärcher de grootste internationale campagne ooit in zijn geschiedenis. Wereldwijd nemen alle landen waar Kärcher gevestigd is deel aan de campagne. Zo ook Nederland, waar fors wordt ingezet op een intense online campagne met onder andere video’s op bekende platformen als NPO Start en RTL XL. Als absolute climax is er dan de exclusieve Kärcher Mission: Impossible dag op 4 augustus.
Met de campagne Make impossible cleaning possible speelt Kärcher in op de reinigingsmissies die, zowel binnen het huishouden als ook op de werkvloer, vaak beginnen met de vraag: hoe krijg ik dit nu weer schoon? Denk maar eens aan het verwijderen van kalkaanslag op de kranen of het schoonhouden van de natuurstenen tegelvloer binnen het huishouden. Op de werkvloer kunt u denken aan het verwijderen van bandensporen of kauwgom. Voor al deze bijna onmogelijke reinigingsmissies biedt Kärcher de juiste reinigingsoplossing!
Link met film
De link tussen Kärcher en de nieuwste Mission: Impossible Fallout film is daarom snel te leggen. Maak het onmogelijke mogelijk! De campagne loopt in juni, juli en een deel van augustus en zal zowel de Home & Garden als de Professional divisie ondersteunen.
Kärcher Mission: Impossible dag
Op zaterdag 4 augustus, net na de bioscooprelease van de film, organiseert Kärcher Nederland een exclusieve Kärcher Mission: Impossible dag. Wie deze dag vol spectaculaire stunts wil meemaken en zich voor een dag hoofdrolspeler in de film wil wanen, krijgt de kans om kaarten te winnen. Meer informatie over deze exclusieve dag is te vinden op www.karcher.nl/nl/mission.
Gebruikersacties
Consumenten en professionele gebruikers genieten tussen 1 juni en 2 augustus 2018 – bij aankoop vanaf een bepaald bedrag – van leuke acties.
Wie gaat voor het assortiment Home & Garden, ontvangt een unieke Mission: Impossible – Fallout giftbox met daarin een bioscoopkaartje voor de 3D-voorstelling en een unieke multi-tool. “Groot voordeel van de samenwerking met Paramount Pictures Corporation is dat de film landelijk in alle bioscopen in 3D draait en dat de kaarten bij alle deelnemende bioscoopketens inwisselbaar zijn”, aldus Kenneth Wagtmans, marketeer Home & Garden.
Binnen het assortiment professionele Kärcher-producten, reinigingsmiddelen of toebehoren levert een aankoop 2 unieke giftboxen op. Wie zich daarnaast ook registreert, maakt nog kans om met 4 collega’s deel te nemen aan de exclusieve Kärcher Mission: Impossible dag op 4 augustus. Registreren kan via de website en socialemediakanalen van Kärcher.