“Deze mondiale crisis is een extra hefboom voor veranderingen”, overtuigt Johan Tops, commercieel directeur van het dit jaar jubilerende Greenspeed. De innovator in hygiëneconcepten en -oplossingen introduceerde 25 jaar geleden het microvezeldoekje in de professionele schoonmaakbranche. Het duurde ‘even’ voordat de branche deze innovatie omarmde, maar hoe dankbaar zijn we daar nu voor!? Zeer dankbaar, want in dit coronatijdperk zijn hoogkwalitatieve microvezelproducten niet weg te denken. Ik neem u graag mee naar de wereld 2.0. en de schoonmaaktrends die u in deze nieuwe wereld kunt verwachten”, begint Johan, geflankeerd door Floor en Lotte, het eerste Greenspeed webinar. Het internationale Greenspeed-team zet zich dagelijks in voor deze snel veranderende wereld, met producten, concepten en oplossingen die zich kenmerken door een hoge kwaliteit, hygiënegarantie en gezond in gebruik. “Alles is nieuw. Nieuwe gewoontes, nieuwe regels, nieuwe beleidslijnen, nieuwe procedures. Die vertalen zich naar ons gedrag, omstandigheden, beperkingen, maatregelen, maar ook naar voorschriften … Meer lezen over Johan Tops (Greenspeed) over wereldtrends: “De low touch economy heeft grote impact op de schoonmaakwereld”
Kopieer en plak deze URL in je WordPress site om in te sluiten
Kopieer en plak deze code in je site om in te sluiten