Gamechanger Schoonmaakjournaal stapt over op nieuwe soort journalistiek

“Niemand zit te wachten om een persbericht over een samenwerking, gunning, nieuw product of ISO-certificering drie keer of nog vaker per nieuwsbrief te ontvangen of op weer een andere website te lezen. Voor dergelijke contentsnacks hebben we het gewoonweg te druk. Onze fans – de lezers van Schoonmaakjournaal – en wij ook. Wij steken onze tijd liever in exclusieve tekst- en filmproducties. Om ontwikkelingen te volgen en trends te ontdekken. Daar is behoefte aan en daar is aandacht voor, zo bewezen onze 241 exclusieve en eigen tekstproducties in 2018. Hoogtijd voor een nieuwe koers: een nieuwe soort journalistiek in de schoonmaakbranche.” Esther van der Lelie en Petra de Bruin – die samen de redactie van Schoonmaakjournaal vormen – zijn enthousiast over hun game change. “We krijgen regelmatig te horen: ‘jullie zijn trendsetters, gamechangers. Jullie zijn in 2012 in het gat gedoken van online schoonmaaknieuws brengen.’ Daar zijn we enorm trots … Meer lezen over Gamechanger Schoonmaakjournaal stapt over op nieuwe soort journalistiek