Column: Happiness in Cleaning

Ik heb een tweede baan. Een baan erbij dus. Net zoals alle collega’s bij Numatic. We zijn allemaal promotor van de lach. Eerst was dit parttime en alleen bestemd voor onze retailklanten en consumenten. Vanaf vandaag gaan we er fulltime voor en introduceren we het alom bekende en vriendelijke gezicht van Henry in de professionele schoonmaakbranche. Ons Happy Cleaning-concept beleeft de primeur op Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer. Een concept dat bestaat uit een combinatie van kwalitatief hoogwaardige, gebruiksvriendelijke schoonmaakmachines en een positieve beleving. Misschien is het even wennen, Henry’s lach op een schrobzuigmachine, maar wat is er nu leuker dan een smile op het gezicht van mensen toveren? We doen dit al sinds 1981 met stofzuigers in de consumentenmarkt; Henry en Hetty zijn wereldberoemd en hebben veel fans. Ook hoor en zie ik dat schoonmakers het vrolijke gezichtje zelf op de professionele stofzuiger klikken. Waarom plaatsen we het dan ook … Meer lezen over Column: Happiness in Cleaning