Blinck Schoon: “De marktprijs is inelastisch geworden”

Belevingsschoonmaak wordt steeds belangrijker, met name in projectschoonmaak. Als schoonmaakbedrijf in de rol van partner kruipen en écht meedenken en inspelen op de specifieke wensen van klant én schoonmaakmedewerker, dat maakt schoonmaak op maat. Dat maakt schoonmaak bovendien leuk: schoonmaken met een lach. En dat maakt schoonmaak interessant en bovendien lucratief. In gesprek met twee generaties Vinck, Anton en David, die samen het managementteam van Blinck Schoon vormen, het mkb-schoonmaakbedrijf met 150 ‘uitblinckers’ of eigenlijk bel(i)evers. “Toevallig hebben we gisteren geëvalueerd met een klant, een groot projectmanagementbureau. Sinds een jaar doen we een stuk dienstverlening voor hen, namelijk projectschoonmaak. We hebben nu zo’n 15 opdrachten uitgevoerd. En tot grote tevredenheid van de klant”, vangt directeur Anton Vinck ons gesprek aan. Die tevredenheid blijkt onder meer te zitten in de wijze van communiceren, het feit dat Blinck Schoon dichtbij bij de klant staat, dat het schoonmaakbedrijf uit Almere en Arnhem een … Meer lezen over Blinck Schoon: “De marktprijs is inelastisch geworden”