30 juli 2019

Partners Hazet en Hotel Okura Amsterdam gaan verwachting gasten overtreffen

Per 1 augustus gaat Hazet een driejarig partnership aan met het internationale vijfsterrenhotel Hotel Okura Amsterdam. “De toegevoegde waarde van onze service, flexibiliteit en vooruitstrevende IT-oplossingen passen uitstekend bij de kennis en ervaring van gastvrijheid, die Hotel Okura Amsterdam aan haar gasten overbrengt”, onderbouwt totaalleverancier Hazet met trots de keuze van de internationale hotelketen. Het overtreffen van de verwachting van alle hotelgasten wordt de uitdaging.

Sjoerd Hartman is national account manager Hospitality bij Hazet: “Hotel Okura Amsterdam onderscheidt zich door aan ieder detail en elke handeling een oprechte interesse in gasten ten grondslag te leggen om zo de verwachting van alle gasten te kunnen overtreffen. Hazet zal hieraan actief bijdragen door het leveren van op maat gesneden totaaloplossingen. Hotel Okura Amsterdam kan zich hierdoor volledig op haar kerntaken richten.”

De overtuiging tijdens het tendertraject: expertise, meedenken, toewijding, zorgvuldigheid

Remco Verhaaf (purchase manager bij Hotel Okura Amsterdam): “Naast een scherp aanbod is het voor Hotel Okura Amsterdam vooral van belang, dat onze partners vanuit hun eigen expertise met ons meedenken en daarbij hun werk met dezelfde toewijding en zorgvuldigheid doen als dat onze medewerkers voor onze gasten zorgen. We zijn er tijdens het tendertraject van overtuigd geraakt, dat Hazet aan die vereisten voldoet. We kijken ernaar uit met hen samen te werken.”

Guide Michelin
Hotel Okura Amsterdam is onderdeel van Okura Nikko Hotel Management, een keten met meer dan 70 hotels in voornamelijk Azië. Het hotel is tevens lid van The Leading Hotels of the World. Hotel Okura Amsterdam beschikt over 300 kamers en biedt gasten een hoogstaande hotelaccommodatie, spa- en fitnesscentrum, ultramoderne conferentieruimten en keuze uit vier restaurants – waarvan er drie zijn onderscheiden door Guide Michelin. Hotel Okura Amsterdam ligt op korte afstand van het zakelijke district en de belangrijke toeristische attracties en musea in Amsterdam

Over Hazet
Hazet is totaalleverancier op het gebied van schoonmaakmiddelen, -materialen en ‑machines, hulpmaterialen, papier, bedrijfskleding, disposables en guest supplies. Servicegericht kijken naar potentiële oplossingen is een van de kernwaarden. Als one-stop-shop groothandel op de Nederlandse markt maakt Hazet deel uit van een internationaal netwerk, is Hazet partner van igefa en INPACS en kan hierdoor grenzeloze en betrouwbare kwaliteit aanbieden.

Leestip

Deel dit artikel

Ook interessant:

11 mei 2020

Sebastiaan van der Vinne (Leviy): “Corona forceert volgende, magische stap in schoonmaak”

“De afgelopen jaren is de positie van de schoonmaker in Nederland in veel opzichten sterk verbeterd. Ik ben er ook van overtuigd dat het grote merendeel van de schoonmaakbedrijven...

09 oktober 2019

OSB: “Schoonmaak herkent zich niet in negatieve beeld SCP”

Bedrijven in de schoonmaaksector nemen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid serieus door volop kansen te bieden aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. In beginsel is iedereen van harte welkom...

05 juli 2019

#vlogvrijdag Sam van Beercoo vlogt over De Dag van de Schoonmaker

Waarom is De Dag van de Schoonmaker zo belangrijk én leuk? Rayonleidster Sam van Beercoo Schoonmaakgroep motiveert, blikt terug en neemt alvast een aanloopje naar de 5e editie, op...

31 oktober 2023

HTC Advies, Atir en Consumatics vormen samen CONTRAST

HTC Advies, Atir en Consumatics gaan vanaf 1 november 2023 verder als CONTRAST. Onder deze merknaam gaan de expertisegebieden Facility + Hospitality integraal samenwerken. De consultants van CONTRAST ontwerpen,...

04 november 2019

#nieuwsnotendop met Asito, Facilicom, Facility Group Nederland, Hazet, ISSA en Werner & Mertz

Asito pakt gunning Stedelijk Museum De schoonmaak van het Stedelijk Museum in Amsterdam is per 1 november gegund aan Asito. Een sterke visie op kwalitatieve aspecten als resultaatgericht schoonmaken,...

04 januari 2023

Clean Event 2023

Op 18 april 2023 organiseert Clean Mikrocentrum het ‘Clean Event 2023’ voor bedrijven in de industriële en high tech keten. Omdat schone producten een ‘must’ zijn en ook toeleverende...

23 oktober 2023

Oproep: Wat wil jij weten over aanbesteden?

Al eerder berichtten we over de podcastserie ‘Alles over Aanbesteden’ van aanbestedingsspecialist Octavia Siertsema. De serie kent nu 62 afleveringen. 62 podcasts met 62 verschillende onderwerpen die allemaal bij...

05 januari 2023

𝗪𝗲𝗯𝗶𝗻𝗮𝗿 ‘𝗔𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝘀𝗹𝗮𝗴 𝗺𝗲𝘁 𝗱𝗲 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘀𝗶𝗼𝗲𝗻𝘄𝗲𝘁’

Na jarenlange discussie is het zover: de Tweede Kamer heeft ingestemd met de komst van een nieuw pensioenstelsel. Dat betekent dat alle werkgevers in Nederland aan de slag moeten...

27 juni 2023

Hoe houden we de kudde bij elkaar?

We kunnen er niet omheen: de vijver om uit te vissen wordt kleiner en kleiner. Hoe zorgen we ervoor dat we de komende jaren genoeg mensen hebben om het...

21 augustus 2023

Bunzl neemt Groveko over

Groveko, de  groothandel in schoonmaakartikelen en AI-schoonmaakrobots uit Ede, is door eigenaar MKB Fonds verkocht aan Bunzl Plc. Participatiemaatschappij MKB Fonds uit Amstelveen maakt bekend dat zij op vrijdag 18...