2 september 2016

Gastvrijheid en functionaliteit: matten het beste van 2 werelden

Het gebruik van een mattenservice wordt al lange tijd gezien als een dienst, die waardevol is om de schoonmaak- en onderhoudskosten van een vloer te kunnen reduceren. “Berendsen vindt het tijd om deze visie te doorbreken”, stelt product marketeer Xander de Rond.

Organisaties worden steeds vaker uitgedaagd om zich te onderscheiden van de menigte. Hospitality, of de gastvrijheid die aan potentiële klanten getoond wordt, is een belangrijk  aspect, waarop men onderscheidend kan zijn. Xander de Rond: “Zeg nu zelf: waar stapt u eerder naar binnen: in een sfeerloze, onaantrekkelijke entree of een goed verzorgde ruimte waar alle zintuigen geprikkeld worden? Staat u wel eens stil bij de vraag hoeveel (mogelijke) klanten uw winkel of bedrijfspand liever vermijden, doordat deze er niet uitnodigend uitziet?”

Juist voor de facilitair professional die met dit soort vraagstukken worstelt, ontwikkelde Berendsen een hospitality mattenconcept. “De keuze van het type mat, de boodschap, de afmeting en/of de kleur worden volledig geïntegreerd in een eigen hospitality-concept. Op die manier wordt de grootst mogelijke bijdrage aan de gastvrijheid van een organisatie gerealiseerd en brengen we het beste van twee werelden bij elkaar: een oplossing die schoonmaakkosten reduceert en op hetzelfde moment meer bezoekersaantallen genereert!”, overtuigt De Rond.

Laat u inspireren door deze film van de Matmusters en kijk hoe uw bedrijf zich kan onderscheiden

Klik voor meer informatie over de mattendiensten van Berendsen op deze link.

 

Deel dit artikel

Ook interessant: