8 juli 2019

Expert in gastbeleving EW zorgt voor onevenaarbare gastervaring Hotel Okura

Het prestigieuze hotel met Japanse invloeden ademt hospitality en stelt als minimale eis een ‘onevenaarbare gastervaring’. Met haar lidmaatschap van The Leading Hotels of the World, een gezelschap waar slechts vier Nederlandse hotels zich toe mogen rekenen, kent ze buitengewoon hoge standaarden. Standaarden waar EW Facility Services al 20 jaar aan weet te voldoen. Op 3 juli sloegen Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services wederom de handen ineen en tekenden ze voor een contractverlenging van maar liefst vijf jaar.

Facilitair dienstverlener EW Facility Services zorgt bij het internationale vijfsterrenhotel Hotel Okura onder meer voor het schoonmaakonderhoud van de hotelkamers en algemene ruimten, evenals het uitvoeren van turndown service en linnenlogistiek. EW is er trots op dat de ervaring bij dit unieke hotel een essentiële rol heeft gespeeld in haar ontwikkeling tot expert op het gebied van gastbeleving en marktleider in hotelschoonmaak.

Team
Key account directeur van EW Facility Services, Patrick van Meeuwen, is dan ook zeer te spreken over de voortzetting van deze langdurige samenwerking. “Al sinds 1999 werken we samen aan de ultieme gastbeleving en weten we elkaar steeds weer uit te dagen om continu te groeien en van elkaar te leren. Het team op locatie speelt hierin een essentiële rol. Dankzij hun tomeloze enthousiasme, leercurve en signaleringsvermogen zijn we in staat geweest om voortdurend aan de kwaliteitseisen van Hotel Okura Amsterdam te voldoen en samen te groeien naar een partnerschap waar we bijzonder trots op zijn”.

EW ontwikkelde zich tot expert in gastbeleving en marktleider in hotelschoonmaak

Samen ondertekenen
Dat de kracht van de dienstverlening in de mensen zit, kwam duidelijk naar voren tijdens de contractondertekening. Waar dit conventioneel gezien een aangelegenheid voor managers is, kozen Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services voor de eigenzinnige aanpak om het hele Housekeeping-team uit te nodigen. Met een groot contract op A3-formaat maakte men ruimte voor alle medewerkers om ook hun handtekening te zetten. Een mooie manier om hen zichtbaar en voelbaar te betrekken bij het heugelijke moment, als blijk van waardering vanuit beide organisaties.

“De kracht van de dienstverlening zit in de mensen”

Op de foto’s een trots Housekeeping-team en algemeen directeur van EW Facility Services Bas Cornelissen en general manager van Hotel Okura Amsterdam Michiel Roelfsema

Deel dit artikel

Ook interessant: