Schoonmaakteams Hotel Blooming en IKEA Amersfoort winnaars EW Service Award

juli 20, 2018 in Schoonmaakmensen

De EW Service Award van EW Facility Services is een jaarlijkse onderscheiding,  waarbij de multiservice facilitair dienstverlener op zoek gaat naar de best presterende teams binnen haar organisatie. Zij onderscheidt hierin twee categorieën: Hotels en Kantoren, High Traffic & Zorg. Per categorie worden drie teams genomineerd voor de EW Service Award, waarna een uiteindelijke winnaar wordt uitgeroepen. Met een grote diversiteit aan opdrachtgevers en teams is een nominatie iets om trots op te zijn. De twee winnaars: de schoonmaakteam van Hotel Blooming en IKEA Amersfoort!

 

De genomineerde teams hebben het afgelopen jaar laten zien te excelleren in hun dienstverlening en als team. EW Facility Services riep de award in het leven om kritisch te zijn naar de eigen dienstverlening; maar minstens zo belangrijk is het doel om met deze award waardering te tonen voor de inzet en het enthousiasme van haar medewerkers.

Criteria
Belangrijke criteria binnen de onderscheiding zijn samenwerking, betrokkenheid, kwaliteit en de bijdrage die het team levert aan de beleving van de (eind)gebruikers. De uitslag van de wedstrijd wordt gevormd door gesprekken met de opdrachtgever en leidinggevenden, de scores op kwaliteitscontroles, objectscans & belevingsmetingen en de bijdrage van het team aan de organisatieresultaten. De teams ontliepen elkaar dit jaar niet veel, waardoor de keuze voor de jury niet gemakkelijk was.

De winnaars
In de categorie Hotels maakte het team van Hotel Blooming indruk door de manier waarop het team met elkaar, maar zeker ook met de medewerkers van Hotel Blooming samenwerkt. Zij stralen uit en bewijzen iedere dag weer dat ze er alles aan doen om het de gast naar de zin te maken. Ieder met zijn eigen persoonlijke aanpak.

In de categorie Kantoren, High traffic & Zorg zorgde het hoge niveau van het team Ikea Amersfoort voor het omzetten van hun nominatie in een award. Niet alleen op het gebied van schoonmaak, maar ook ten aanzien van hun flexibiliteit, samenwerking met de opdrachtgever en betrokkenheid van de leidinggevende.

Delen