Carling traint Blinck schoonmakers in hospitality

juli 4, 2017 in Schoonmaakmensen

Blinck schoon - hospitality groepOnze schoonmakers zijn het visitekaartje van ons bedrijf, maar in hoeverre zijn wij ons bewust van hun handelen en werkwijze?”, vraagt Anton Vinck, directeur van schoonmaakbedrijf Blinck. Voor meer aandacht, betere inzet van service en hospitality en meer bewustzijn onder de medewerkers van hun belangrijke rol besloot schoonmaakbedrijf Blinck om haar medewerkers te trainen op Hospitality in de schoonmaak door Carling Opleidingen.

Gastvrijheid van de medewerkers bepaalt mede de beleving van de kwaliteit van de schoonmaak en om die reden geeft Carling de opleiding Hospitality in de schoonmaak. De opleiding bestaat uit één dagdeel van drie uur. De training maakt de mensen bewust van hun communicatieve gedrag en geeft hun handvatten om daar goed mee om te gaan.

Anton Vinck van schoonmaakbedrijf Blinck: “Carling Opleidingen verzorgt al jaren naar volle tevredenheid onze vakopleidingen, wat een van de redenen was om de eerste groep medewerkers hiervoor op te geven. Op 13 juni volgden 15 mensen van ons team uit Arnhem de cursus.”

“Het was een leuke en leerzame ochtend met ‘prima leerlingen'”, blikt Gerard Spoor, eigenaar van Carling Opleiding en cursusleider terug. “Iedereen heeft zich volledig ingezet. Er zijn verschillende punten behandeld, waarbij een groot deel de focus lag op bestaande situaties.”

Na afloop gaven onze medewerkers aan dat ze de cursus interessant, zeer leerzaam en nuttig vonden. “Natuurlijk vinden wij het fijn dat het zo ervaren wordt. Dit is een goede reden om dit project verder uit te rollen onder de andere collega’s. Schoonmaakbedrijf Blinck blijft de service geven die onze klanten gewend zijn, en een beetje meer”, aldus Vinck.