Top 7 hoogste bereik op Schoonmaakjournaal in juni

juli 2, 2018 in Nieuws

Juni stond in het teken van congressen en vakevents, dus op de zeven media van Schoonmaakjournaal kondigden zich diverse verslagen aan, zoals van het CSU-jubileumcongres, het GOM Future FM-event, de Schoonmaaktourdag, het FMG- & BOMA-congres en de Hijman Glas- en Geveldag. Maar ook de eerste portretten van familiebedrijven en natuurlijk De Dag van de Schoonmaker, creatieve en inspirerende blogs, filmpoducties, het dagelijks nieuws en de achtergronden. Met 183 Tweets, 93 website-uploads, 19 eigen en exclusieve posts op onze LinkedIn company-page, 18 Facebook-posts, 8 Instagram-momenten en 6 YouTube filmproducties bereikten we velen van u. Via LinkedIn bijvoorbeeld 38.239 schoonmaak-/FM-profs en -betrokkenen en via Twitter 64.631.  

Dit zijn de 7 koplopers in juni, de producties met het hoogste bereik:

1. Filmverslag: FMG- en BOMA-congres De standaard veranderen

2. Fotoverslag: Hijman Glas- en Geveldag

3. Familiebedrijven: 40-jarige Hommersom: “Bijzonder een familiebedrijf in deze tijd”

4. Blog: De dag van de schoonmaker: een dag vol lof door Belinda Dekker van UL-Team

5. Interview: Rafael El Alam (CSU) en Willy Nieuwenhuis (Diversey): gouden vloerspecialisten

6. Dag van de Schoonmaker: schoonmakers vragen om waardering met de Dust Dance mob

7. Terugblik op CSU-jubileumcongres: Scherp op de dag na morgen

Interesse in onze tekst- en filmproducties, publicatie- en promotie-ondersteuning? Mail redactie@schoonmaakjournaal.nl voor meer informatie en inspiratie.

 

Delen