Familiebedrijf Buné voert top 5 meest populair op Facebook in 2018 aan

Schoonmaakjournaal heeft ook een eigen Facebook-pagina. Bijna dagelijks posten we daar leuke berichten, interessante interviews, bijzondere blogs of eigen filmproducties. Deze vijf waren het meest populair in 2018.

1. Uit onze themaserie Familiebedrijven de 40-jarige Buné en Check your safety:

Familiebedrijf Buné viert 40-jarig jubileum: “Never change a winning team”

 

2. Het hartverwarmende van Angela die bij SMB Willems haar kans kreeg en pakte:

https://schoonmaakjournaal.nl/schoonmaakmensen/angela-smb-willems-blij-dat-ik-een-kans-kreeg-in-de-schoonmaak/

 

3. Uit onze themaserie Zomergasten het interview met Martijn Veurtjes van Novon over vijf jaar later en de veranderende rol van de schoonmaker

https://schoonmaakjournaal.nl/bedrijven-aan-het-woord/zomergast-5-martijn-veurtjes-novon-over-5-jaar-rol-van-schoonmaker-verandert/

 

4. RTZ besteedde aandacht aan arbeidskrapte en OSB-campagne Je komt er in de schoonmaak:

https://schoonmaakjournaal.nl/schoonmaak-nieuws/osb-start-jongerencampagne-je-komt-er-in-de-schoonmaak/

 

5. De vierde vlog van Samantha, rayonleider bij Beercoo Schoonmaakgroep, over communicatie

Beercoo’s rayonleider Sam’s 4e vlog: communicatie

×