Top 3 januari: EW Facility Services, Hago Next en Gamechanger

Januari was ons het maandje wel: Vakbeurs Facilitair beleefde haar 21e editie, de themaserie Wintergasten werd afgesloten, het roer ging om met een nieuwe insteek van schoonmaaknieuws, maar ook het Digitale Doolhof, het tweeluik over de gelekaartaanbesteding, de discussie over de nieuwe schoonmaakcao over de vraag: wie gaat dat betalen? “Al deze bijdragen én ons lef dat we ons roer omgooiden, leverden ons veel aandacht op. Want we groeiden in aantal bezoekers en bezoeken aan onze website, maar ook de Schoonmaakjournaal LinkedIn Group groeide met ruim 20%, waarmee we de grootste waren en blijven.”

In de top 3 van meest populair op het Schoonmaakjournaal-platform in januari staan twee schoonmaakbedrijven met twee FM Next Gen’ers – Madelon van EW Facility Services en Yarrick  van Hago Next – in de hoofdrol: young professionals die fan zijn van het platform FM Next Generation, dat op donderdagmiddag 7 maart haar 2e event gaat beleven bij Facility Trade Group. Hun bijdragen bereikten respectievelijk bijna 5900 en 5200 schoonmaak- en FM-profs. De nummer 2 van januari – de aankondiging over onze nieuwe soort journalistiek – leverde een bereik van 5350 op.

1. Wintergast (6) Madelon van Bemmelen (EW): “Inzet van social influencer per bedrijf’

Wintergast (6) Madelon van Bemmelen (EW): “Inzet van social influencer per bedrijf’

2. Gamechanger Schoonmaakjournaal stapt over op nieuwe soort journalistiek

Gamechanger Schoonmaakjournaal stapt over op nieuwe soort journalistiek

3. Wintergast (5) Yannick de Roos (Hago Next): “Innovaties aanpakken om te overleven”

Wintergast (5) Yannick de Roos (Hago Next): “Innovaties aanpakken om te overleven”

×