Succesvolle start samenwerking Keukenhof en Asito

mei 3, 2018 in Nieuws, Samenwerkingen

Het eerste seizoen waarin Keukenhof en Asito samenwerken zit er alweer bijna op. Het schoonmaakteam begon al in januari met de voorbereidingen om het park gereed te maken voor de opening van 22 maart. Inmiddels heeft het park al veel bezoekers mogen ontvangen. In 2017 bezochten 1,4 miljoen mensen Keukenhof. Voor Asito is de samenwerking met Keukenhof een belangrijke mijlpaal. Ruben Kleijer, Corporate Salesmanager bij Asito: “In Keukenhof gebeurt iets bijzonders; een enorm aantal bezoekers uit 100 landen komt jaarlijks naar het lentepark. Een unieke en onvergetelijke belevenis waar een schoon park in belangrijke mate aan bijdraagt.”

Teamprestatie van formaat
Eerder dit jaar gunde Keukenhof de opdracht tot het uitvoeren van schoonmaakwerk aan Asito. Met name de betrokkenheid die Asito uitstraalt, is belangrijk voor Keukenhof. Ruben: “Als je snapt wat er allemaal in zo’n park gaande is, dan begrijp je ook waarom flexibiliteit en elkaar helpen zo belangrijk zijn. Er wordt hier door iedereen een teamprestatie van formaat neergezet.”

Over Asito
Asito is een van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. Dagelijks werken 10.000 kleurrijke vakkrachten verspreid over vijftig vestigingen succesvol aan een schone en veilige werk- en leefomgeving. Voor Asito staat het verbinden van medewerkers, klanten en relaties voorop om zo samen tot de meest sociale en duurzame resultaten te komen.

Over Keukenhof
Keukenhof is het internationale en zelfstandige showvenster van de Nederlandse sierteelt, met de nadruk op bolbloemen. In acht weken tijd laat Keukenhof zien wat de Nederlandse sierteelt te bieden heeft. In het park ligt de nadruk op de 7 miljoen voorjaarsbloeiende bloembollen, waarbij 100 inzenders hun levende catalogus laten zien. In meer dan 20 bloemenshows presenteren 500 bloemenkwekers snijbloemen en potplanten in al hun variatie.

Delen