Schoonmaakjournaal top 5 meest populair in januari 2018

januari 30, 2018 in Nieuws

Met bijna 100 nieuwsberichten en eigen producties (in tekst en beeld) is de redactie in 2018 vol gas van start gegaan. Uiteraard was en is er veel aandacht voor de Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer, maar ook voor de innovatietafels en thema’s in 2018, en we zijn met het Schoonmaakjournaal-account op Instagram begonnen.

Welke publicaties waren het meest populair in januari? Dit is de top 5:

 

1. Interview: Hans van Dam (Diversey): “Door overname zelfstandig en flexibeler”

2. Uitnodiging voor Vakbeurs Facilitair: Satino Black: ontdek de nieuwe standaard in toilethygiëne

3. Nieuwsbericht: BOMA komt met nieuw, fris en herkenbaar geluid

4. Blog door Charles Vinke (Asito): Duidelijk zijn over je prestaties

5. Primeur: commercial (1) Vakbeurs Facilitair met Dolmans, Boma, Satino Black en Kärcher

Drie eigen tekstproducties, één gastproductie en één eigen filmproductie, waarmee we minimaal 5000 mensen hebben bereikt. We zijn er trots op! Wilt u ook tot deze top behoren? Dat kan. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden: info@schoonmaakjournaal.nl.

Delen