Roland van Hattum en Rob Dijkhuizen nieuwe directors Essity

augustus 24, 2017 in Nieuws, België

Schoonmaakjournaal Roland-van-Hattum - Essity Schoonmaakjournaal Rob-Dijkhuizen - EssityHet wereldwijde hygiëne- en gezondheidsbedrijf Essity, bekend van onder andere Tork, TENA, Libresse, Edet, Demak’Up, Tempo en Plenty, stelt deze maand twee nieuwe directors aan in de Health and Medical Solutions business unit. Roland van Hattum gaat aan de slag als Regional Marketing Director en Rob Dijkhuizen is gestart als Commercial Excellence Director Region Central Europe. Beiden zijn afkomstig van BSN medical, dat eind vorig jaar werd overgenomen door Essity (toen nog SCA).

Roland van Hattum (44) is als Marketing Director verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van onder andere TENA en Leukoplast in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Hiervoor bekleedde Roland meerdere functies binnen BSN medical en was hij recent vicepresident Strategic Programs Europe, Middle East & Africa (EMEA).

Rob Dijkhuizen (48) is per 1 augustus gestart als Commercial Excellence Director Region Central Europe. Hij is verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van Essity die vallen onder de Health and Medical business unit, in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Hij was hiervoor eveneens werkzaam bij BSN medical, waar hij de laatste drie jaar Managing Director voor Oostenrijk en Zwitserland was.

Over Essity
Essity is een vooraanstaand hygiëne- en ge