12 december 2016

Met nieuwe corporate identity zet Dolmans in op specialisme

Op 12 december heeft Dolmans Groep haar merkbelofte gewijzigd in combinatie met een nieuwe corporate identity. Hierbij neemt Dolmans na ruim 15 jaar afscheid van haar kenmerkende logo. Met deze nieuwe corporate identity is Dolmans klaar om haar specialisme verder kracht bij te zetten.

Gegarandeerd een goed gevoel: naast een nieuwe merkbelofte heeft Dolmans ook haar kernwaardes, merk-missie/visie opnieuw beschreven. “Gewoon doen wat de klant van ons verwacht, zorgt voor tevreden klanten. Wij willen gaan voor enthousiaste klanten”, aldus Berthil Dolmans, algemeen directeur van Dolmans Groep. “Met de komst van onze nieuwe corporate identity zijn we met alle entiteiten gaan nadenken hoe wij onze klanten enthousiast kunnen maken. Hoe wij ze elke dag weer een goed gevoel kunnen geven. Zo zijn wij ook aan onze nieuwe merkbelofte gekomen. Gegarandeerd een goed gevoel.”dolmans-nieuw-logo-2016

Eén groep
Binnen Dolmans is gekeken naar de positie in de markt en is aan klanten gevraagd hoe zij Dolmans zien. Hieruit kon de conclusie getrokken worden dat men Dolmans ziet als specialist en dat men ook graag geholpen wil worden door een specialist. Of het nu gaat om glasbewassing, hulp na een calamiteit, dagelijkse schoonmaak, gevelreiniging, ondersteuning op facilitair vlak of asbest sanering. De Dolmans Groep staat voor één groep van specialisten en wil de klantbeleving op dit vlak ook gaan versterken.

Over Dolmans
Dolmans begon in 1958 als schoonmaakbedrijf en is inmiddels zo veel meer dan dat. Met een grote diversiteit aan diensten en zo’n 2000 medewerkers vormen we een groep van specialisten, die net een stapje extra zetten voor duizenden klanten als het gaat om schoonmaak, calamiteiten, asbest sanering, facility management en specialistische reiniging.
De Dolmans Groep bestaat uit: Dolmans Schoonmaak Diensten, Dolmans Calamiteiten Diensten, Dolmans Specialistische Reiniging, Dolmans Facility Management en Dolmans Milieu Techniek. De Dolmans Groep biedt een landelijke dekking met 22 vestigingen waarbij het hoofdkantoor gevestigd is in IJsselstein en waar nodig werkt ze samen met haar zusterbedrijven Trition en Qbuild.

Deel dit artikel

Ook interessant: