28 februari 2017

Imago Blauwdruk: Asito ruim 15 jaar meest gewaardeerde schoonmaakleverancier

Asito komt na ruim vijftien jaar nog steeds als meest gewaardeerde schoonmaakorganisatie uit de bus. Dat blijkt uit het tweejaarlijkse onderzoek Imago Blauwdruk. Facilitair management wordt een steeds belangrijker onderdeel van organisaties. Bovendien zijn veel ontwikkelingen gaande in de branche. Om facilitaire dienstverleners meer informatie te geven over hun positionering in de markt, wordt dit onderzoek uitgevoerd onder Nederlandse facilitair managers.

Uit het onderzoek van Blauw blijkt, dat Asito bij opdrachtgevers de meest bekende partij in de schoonmaakbranche is. Dat vertaalt zich door in het zijn van de meest overwogen leverancier, die ook de grootste voorkeur geniet. De aspecten die beslissers belangrijk vinden in de keuze voor een schoonmaakbedrijf, zien ze terug bij Asito.

Pluim
Remko Stolk, commercieel directeur van Asito: “Het is mooi dat wij de meeste bekende partij zijn in de schoonmaakbranche, maar dat dit zich ook vertaalt in het zijn van de meest overwogen leverancier, is iets om echt trots op te zijn. Dit is vooral een pluim voor al onze medewerkers die dagelijks een topprestatie leveren bij onze klanten.”

Asito is ook de voorgaande acht onderzoeken als meest gewaardeerde en overwogen schoonmaakleverancier uit de bus.

Over Asito
Asito is een van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. Dagelijks werken 10.000 kleurrijke vakkrachten verspreid over 50 vestigingen succesvol aan een schone en veilige werk- en leefomgeving. Voor Asito staat het verbinden van medewerkers, klanten en relaties voorop om zo samen tot de meest sociale en duurzame resultaten te komen.

Deel dit artikel

Ook interessant: