Asito’s Remko Stolk is Nederlandse beste commercieel directeur

maart 12, 2018 in Nieuws

Asito’s commercieel directeur Remko Stolk is op 8 maart benoemd tot Commercieel Directeur van het Jaar 2018. Dat werd bekend gemaakt tijdens het jaarlijkse Sales Event georganiseerd door de Sales Management Association. De jury vond Remko down to earth, authentiek en simpelweg succesvol. Ook werd zijn verbinding met de werkvloer geprezen. Remko: “Ik ben erg trots! Niet alleen op mezelf, maar ook op al mijn collega’s en mijn team. Wat een overwinning!

Na een intensieve procedure met onder andere een pitch mocht Remko zichzelf donderdag presenteren voor de vakjury tijdens de finale. Met het motto “Sales is voor Iedereen” won Remko zowel de publieksronde als de juryronde.

Remko: “Mijn overtuiging is dat elke medewerker binnen Asito bijdraagt aan de salesdoelstelling. Dit is ongeacht functie of niveau in de organisatie. Zo zorgen onze schoonmaakkrachten voor loyale klanten die langdurig blijven en als referenties kunnen dienen in nieuwe trajecten. En draagt onze eventcoördinator bij aan de kennismaking op gebied van hospitality voor nieuwe en bestaande klanten.”

Remko stond in de finale met Arjan Hakkennes (ARAG SE Nederland) en Ivo Pans (Medtronic Trading NL).

Over Asito
Asito is een van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. Dagelijks werken 10.000 kleurrijke vakkrachten verspreid over vijftig vestigingen succesvol aan een schone en veilige werk- en leefomgeving. Voor Asito staat het verbinden van medewerkers, klanten en relaties voorop om zo samen tot de meest sociale en duurzame resultaten te komen.

Delen