Onze doelgroep

doelgroepMijlpaal. Met 11.000 unieke bezoekers per maand bereikt Schoonmaakjournaal heel veel schoonmaakprofessionals. Al sinds haar start – op 6 februari 2012 – staan we aan de top van de vakmedia in facility management en schoonmaak. Verwonderlijk? Nee, want Schoonmaakjournaal is het enige online vakmedium dat schoonmaakbranche-breed nieuws, achtergronden en vacatures publiceert en zeven media inzet voor snelle en effectieve verspreiding: per website, app, Twitter, E-journaal, LinkedIn, Facebook en YouTube.

Groot(s). Uw doelgroep – de bezoekers aan Schoonmaakjournaal – zijn afkomstig uit Nederland en België. Het zijn de schoonmaakprofs van schoonmaakbedrijven, producenten, importeurs, facility managers, inkopers, adviesbureaus, groothandels, dienstverleners in toilethygiëne, opdrachtgevers, thuis-/gezondheidszorg, opleidingsinstituten en overige (zoals organisatiebureaus van vakbeurzen).

Uniek. Schoonmaakjournaal is het enige FM-medium met zeven media. Onze website is responsive en u kunt gratis onze app (Apple en Android) uit de store downloaden. Het schoonmaaknieuws en dus ook uw nieuws is dus altijd en overal ter wereld beschikbaar! We zijn ook uniek, doordat we dagelijks nieuws, achtergronden, eigen tekst-, foto- en filmproducties, en vacatures brengen. En tot slot, doordat we u een unieke aanpak voor adverteren aanbieden. En daarmee komt uw advertentie per week 50.000 keer (!) in beeld.

Iedereen een kans
De schoonmaakbranche is groot en divers. Om een goed beeld te krijgen, geeft Schoonmaakjournaal ieder bedrijf die zaken met of in de schoonmaak doet dé kans om berichten met nieuwswaarde en vacatures gratis te publiceren. Per bedrijf per jaar twee stuks. Pak die kans en mail uw nieuws en/of vacature naar onze redactie.

Contact ons voor meer informatie over de advertentie- en publiciteitmogelijkheden: 06 – 51 81 46 76 of info@schoonmaakjournaal.nl.