21 december 2018

#filmFriday Jan Hilvert Hammenga (XO Hotels Couture) over Hazet: “Partner en adviseur”

De samenwerking tussen XO Hotels Couture en Hazet gaat verder terug dan het hotel oud is. Bijzonder. Waarom Jan Hilvert Hammenga, hotelmanager Hazet als partner in schoonmaak en advies aanbeveelt, legt hij u persoonlijk uit.

Het grootste deel van het assortiment schoonmaakoplossingen voor het Amsterdamse XO Hotels Couture bestaat uit producten van Ecolab en Tork, maar ook machines van Nilfisk en Kärcher worden veelvuldig gebruikt. ‘’Ik krijg veel complimenten van gasten over de kwalitatief schoongemaakte vloeren en tapijten. Ik krijg ook goede feedback van de housekeepers. Het zijn tenslotte de mensen die er elke dag mee werken’’, vertelt Jan Hilvert Hammenga.

Over de samenwerking met Hazet – totaalleverancier van schoonmaakmiddelen, -materialen en –machines, hulpmaterialen, papier, bedrijfskleding, disposables en guest supplies – zegt Hammenga: ‘’Onze samenwerking gaat eigenlijk al een hele tijd terug, nog verder dan dit hotel oud is. Beide bedrijven werken op een uiterst prettige manier met elkaar samen. Wij kiezen voor kwaliteit en zekerheid, met goede communicatie en prettige mensen. Waar gasten verblijven, worden vlekken gemaakt. Af en toe heb ik hulp nodig van onder andere de accountmanager van Hazet die mij op een goede manier kan adviseren hoe ik van die vlek af kan komen’. Dan kan ik Hazet van harte aanbevelen.’’

Bekijk ook het testimonialfilmpje

XO Hotels Amsterdam zijn acht drie- en viersterrenhotels van verschillende kwaliteit, grootte en locatie; alle gelegen in Amsterdam. Van jonge rugzaktoerist tot families, van vriendengroepen tot zakelijke bijeenkomsten: iedereen is welkom en vindt gastvrij onderdak in één van deze hotels. In 2014 opende XO Hotels Couture in een voormalig schoolgebouw. Het 11 verdiepingen tellende hotel is met zijn stijlvolle interieur een van de modernste hotels in Amsterdam-West.

Deel dit artikel

Ook interessant:

06 april 2022

𝐀𝐥𝐥 𝐂𝐥𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐏𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐬 5 jaar!

Totaalleverancier All Cleaning Products uit Lisse viert haar 5-jarig jubileum. Van harte gefeliciteerd! Op LinkedIn delen ze hun jubileum trots met een foto van het team en het bericht:...

03 december 2021

Chocoladeletters voor HEPPIE WEEKEND

Hazet steunt Stichting Het Vergeten Kind op alle mogelijke manieren! Zo ook met de Sinterklaastraktatie voor alle Hazetters: een ‘Het Vergeten Kind’ chocoladeletter van Verkade. Waarmee met elk gekochte...

28 februari 2020

Dennis Vermeulen (CityHub) en de Beercoo smile: “Rol hotel verandert, comfort en hygiëne blijven”

“Vraag maar eens rond in je omgeving: wat is het belangrijkst op reis? Comfort en hygiëne!”, meent Dennis Vermeulen, general manager van CityHub. “Dat maakt goedkope hostels voor veel...

23 december 2019

Toekomst schoonmaak Ronald Boesjes (i-solution): “Schoonmaakbedrijven worden nog meer managementorganisaties”

Gemak is het ‘een ding’. Gemak waar het in de wereld om draait. Als we ons oor bij enkele schoonmaakrelaties te luisteren leggen, naar 5 jaar later kijken en...

06 december 2021

Digitaal woonzorgcentrum BOMA is geopend

Afgelopen week maakte BOMA bekend op 6 december de deuren tot een eigen woonzorgcentrum te openen. Vandaag is het zover, de deuren naar het digitale woonzorgcentrum zijn geopend.  ...

13 maart 2020

CNV Vakmensen alert: hotelschoonmakers op grote schaal naar huis gestuurd

Hotelschoonmakers moeten er alert op zijn dat ze niet onterecht op hun uren worden gekort. Het gaat om hotelschoonmakers die flexibele uren maken, omdat de hoeveelheid werk afhankelijk is...

08 februari 2019

#nieuwsnotendop week 6 met Visschedijk, Hazet, Dolmans, CSU, GOM, Dreumex en EW

Koploper inclusiviteit Visschedijk erkend met PSO 30+ certificaat Visschedijk (schoonmaak-, catering- en facilitaire services) heeft het PSO 30+ certificaat behaald op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO), ontwikkeld door TNO...

20 maart 2018

Van prullenbak naar partnerschap: Schoonmaakbedrijven door LEVIY op ander niveau aan tafel”

“Een goede relatie tussen het schoonmaakbedrijf en de klant is essentieel voor een optimaal schoonmaakresultaat en beleving. Maar door een gebrek een inzicht in de dagelijkse werkzaamheden en goede...

14 juni 2022

Blog (1): Gelijke monniken, gelijke kappen in schoonmaakland? Vergeet het maar!

Service Management kopte op 16 mei: Hotelschoonmakers protesteren vanwege oneerlijke arbeidsvoorwaarden: geen weekendtoeslag. Het FNV Schoonmaakparlement maakt zich druk over dit standpunt. Volop in de media wordt de mening...

11 oktober 2020

CNV alert: hygiëne hotelkamers laat ondanks corona te wensen over  

Veel hotelkamers in ons land worden niet goed schoongemaakt, ondanks aangescherpte coronaprotocollen. Schoonmakers blijken bedden en wc’s niet schoon te maken en gebruikte handdoeken op de kamer te laten...