focus 2020

Opnieuw pakt Schoonmaakjournaal de primeur. In 2012 waren we het eerste ‘dedicated’ online vakmedium, in 2015 initieerden we het exclusieve advertentieslot, in 2019 maakten we de overstap van nieuwswebsite naar contentplatform en in 2020 zeggen we het adverteren vaarwel. Wederom een stap met lef én een stap met toekomst!

Vaarwel adverteren, wat dat wel?
Vanaf 1 januari 2020 bieden we je een standaard- en toch uniek samenwerkingspakket aan: de Contentweek. Voor een kleine en voor iedereen betaalbare prijs € 950,00 (exclusief btw), waarmee jouw content duizenden keren in beeld komt. We ondersteunen marketeers en zetten voor bedrijven een krachtig platform in om hun unieke kanten te laten zien en de verkoop te bevorderen, het doel van marketing. En voor de lezers betekent ‘vaarwel adverteren’ geen ‘irritante’ advertenties, maar wel interessante, informatieve en inspirerende artikelen.

Spammen doen we niet, sparren wel. Mail of bel/app ons: info@schoonmaakjournaal.nl  | 06 – 51 81 46 76.

×