focus 2019

Van pionier en gamechanger in online schoonmaaknieuws naar expert in schoonmaakcontent: in 2019 nemen we afscheid van contentsnacks en focussen we ons op contentmarketing. Een nieuwe soort journalistiek in de schoonmaakbranche. Met diepgravende verhalen, verhelderende achtergronden en inspirerende trends. Want als je enkel het nieuws volgt, mis je belangrijke ontwikkelingen. 

Jouw nieuwsberichten, onze focus
Onze nieuwe aanpak betekent dat de redactie pers- en nieuwsberichten op eigen-wijze in behandeling neemt. Om nieuws op te snuiven. Om trends te ontdekken. Om innovaties te bekijken. Om ontwikkelingen te volgen. We stappen af van vele publicaties per dag en gaan voor vijf verhalen per week: elke werkdag bezorgen we onze bezoekers (of fans) en jouw doelgroep een inspiratiemoment. In de vorm van bijvoorbeeld informerende verhalen, trendartikelen, blogs, vlogs, best practices, innovatietafels en event reviews. Laat ons weten op welk onderwerp, trend, noviteit of challenge jij wilt inzetten in 2019?

Adverteren
Natuurlijk blijft adverteren een exclusieve mogelijkheid op ons platform: via een advertentieslot,business seat of open inschrijving. Onze nieuwe content-koers is uniek, maar ook het feit dat jouw advertentie in slechts een halve maand zo’n 150.000 bannerviews genereert. Zo ook de 10.000 schoonmaak-/FM-profs die we maandelijks op onze website mogen begroeten. Pak je kans om jullie bedrijf in beeld te krijgen via het Schoonmaakjournaal-platform met zeven media: website, Twitter, E-journaal, LinkedIn, Facebook, YouTube en Instagram. Hoe wil jij met ons team samenwerken? Welk marketing- en verkoopondersteunend budget heb jij beschikbaar?

Mail: info@schoonmaakjournaal.nl, bel of app: 06 – 51 81 46 76.

×